یک مقام نظامی ناشناس صهیونیستی در مصاحبه با رسانه این رژیم گفت علی‌رغم توافق هسته‌ای تهران و ۱+۵، تل‌آویو به ایران چشم دوخته و در حال تدارک برای جنگ احتمالی آینده است.
کد خبر: ۱۷۶۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵ 06 February 2016
به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، یک مقام نظامی صهیونیستی می‌گوید نیروی هوایی این رژیم در حال آماده شدن برای جنگ در چند جبهه علیه ایران، حزب‌الله و حماس است.
روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی با عنوان «نیروی هوایی اسرائیل علی رغم توافق هسته‌ای، همچنان به ایران چشم دوخته است»، نوشت: «بدون در نظر گرفتن توافق جهانی صورت گرفته درباره برنامه هسته‌ای ایران، نیروی هوایی اسرائیل به ایجاد و تقویت توانمندیهای دوربرد خود ادامه می‌دهد و آمادگی خود را برای هرگونه سناوریو احتمالی در آینده در ارتباط با اسرائیل و جمهوری اسلامی حفظ می‌کند».
این روزنامه ادامه داد:‌ «تلاش برای چشم دوختن به ایران تحت نظارت اتاق عملیات هوایی نیروی هوایی اسرائیل در بحبوحه عملیات صخره سخت(حمله به نوارغزه) ایجاد شد و این اتاق مسئول عملیاتی کردن و افزایش قدرت هوایی اسرائیل است».
جروزالم پست نوشت: «اتاق عملیات‌های هوایی یک اتاقی است که اخیرا ایجاد شده تا به نحوه عملیاتی شدن نیروی هوایی، طراحی و انجام ماموریت‌های تهاجمی و دفاعی، ارزیابی هشدارهای تهدید و استفاده از اطلاعات برای ایجاد طرح‌های حملات بپردازد».
این اتاق و ساختار نظامی تازه تاسیس در نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی جایگزین ساختار فرماندهی 40 ساله‌‌ای در این نیرو شده که به گفته یک منبع نظامی ارشد اسرائیلی، قادر به مدیریت بسیاری از نقش‌های مدرن نیروی هوایی این رژیم نبود.
این مقام و منبع نظامی ارشد صهیونیستی گفت: «حزب‌الله لبنان همچنان تهدی بزرگی است. در آنجا شاید اتفاق‌هایی بیافتد که ما شاید قادر به درکش نباشیم. اگر جنگ سومی با لبنان انجام شود، شاید ما به طور کامل از گستره و شدت آن آگاهی نداشته باشیم. حزب‌الله در شمال، موضوع مهم و عمده‌ای است».
این مقام نظامی ناشناس صهیونیستی با بیان آنکه ایران در آینده همچنان تهدید بسیار مهمی است، گفت: «ما باید همیشه آماده باشیم. ایران رهبر محوری است که اسرائیل را تهدید می‌کند. چه کسی گفته که در روز دوازدهم جنگ(احتمالی) با حزب‌الله ما دستوری از سوی نخست‌وزیری برای تنبیه کردن ایران دریافت نکنیم؟».
وی با اشاره به حملات احتمالی در آینده از چند جبهه به این رژیم شامل حماس،‌ حزب‌الله و ایران گفته که اتاق عملیات تازه تاسیس نیروی هوایی این رژیم برای سناریوی «جنگ در چند جبهه» در حال طراحی و آمادگی است.
او مدعی شده که نیروی هوایی ارتش این رژیم در حال ارتقای توانمندیهای خود برای حمله کردن به هزاران هدف در 24 ساعت است. او همچینن گفت که در جنگ 33 روزه به لبنان در سال 2006،‌ نیروی هوایی تل‌آویو توان حمله به 170 هدف را داشت.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
مرگ بر اسرائیل غاصب کری نخونید اگه جنگی بشه به امید خدا بازنده اسرائیله
ارسلان آذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
تل آویو اسراییل غلط کرده.
من ایرانی برای جنگ با اسراییل لحظه شماری می کنم
رئوفی یا سوج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
اگرتاحالا ایران ومردمش رانشناخته باان تمامی دسیسه هایش دیگر نخواهد شناخت واجلش بچه بسیجیان بویراحمدی میباشدوهیچ غلطی مثل اربابش نخواهدخورد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار