رئیس سازمان بسیج اساتید مازندران
رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان مازندران با تاکید بر تقویت دانش‌های نوظهور از سوی نخبگان گفت: دبیرخانه اقتصاد دانش‌بنیان در استان مازندران راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۱۸۰۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ 13 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، مجتبی بلباسی اظهار داشت: همه مردم  ایران با وحدت و همبستگی در بهمن 57 پیروزی عظیمی را خلق کرده که ایمان، وحدت و رهبری امام خمینی(ره) رمز این پیروزی بود.

وی افزود: سازمان بسیج اساتید در دهه فجر هشت عنوان برنامه را در 20 دانشگاه استان برگزار که مهم‌ترین آن نشست‌های روشنگری با موضوع انقلاب اسلامی، حلقه‌های صالحین و دیداربا خانواده شهدا مدافع حرم بوده است.

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های مازندران بیان داشت: بازدید از مراکز دفاعی و نظامی سطح استان، برگزاری اردوی راهیان نور در جنگل‌های شمال در آمل و برگزاری نشست و گردهمایی اساتید بسیج سراسری استانی و شرکت در مجمع استانی بسیج از دیگر برنامه‌های این سازمان در دهه فجر امسال بوده است.

وی به افتتاح دبیرخانه اقتصاد دانش بنیان در دانشگاه آمل اشاره کرد و افزود: با توجه به موقعیت این دانشگاه در نزدیکی شهرک صنعتی آمل و حضور اساتید متخصص می‌توانیم از این فضا برای فناوری و پژهشکده نانو در اقتصاد دانش بنیان استفاده کنیم.

بلباسی گفت: تا پایان امسال بیش از 200 نفر از اساتید استان برای بازدید به مناطق جنگی جنوب و غرب کشور اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه دو هزار و 700 نفر عضو این سازمان هستند, گفت: این سازمان در سال 81 تشکیل شده و مهم‌ترین اهداف آن دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، تحقق دستورات و رهنمودهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و بسط فرهنگ و تفکر بسیجی در هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها است.

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های مازندران تصریح کرد:کمک به ایجاد زمینه مناسب برای تلاش‌های علمی و پژوهشی، ارتقا اندیشه و توسعه خدمت به کشور در دانشگاه‌ها و کمک به ارتقای معرفت و آگاهی دینی و تحقق وحدت حوزه و دانشگاه از دیگر اهداف این سازمان است.




منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار