شهروندان چرامی می گویند به نمایندگانی انقلابی رای میدهیم که علاوه بر تعهد، تخصص نیز داشته باشند و خارج از سیاسی کاری تحرکات را رصد کنند و به موقع از نفوذ بیگانگان در اقتصاد، فرهنگ و سایر حوزه ها جلوگیری کنند.
کد خبر: ۱۸۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵ 13 February 2016
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام، در آستانه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با تعدادی از شهروندان چرامی پیرامون "ویژگی‌های یک نماینده اصلح" گفتگویی ترتیب داده ایم که در زیر می خوانید.

یکی از شهروندان چرامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ویژگی های یک نماینده اصلح کدام است، می گوید: نماینده مجلس شرایطی خاص و موقعیت بسیار خطیر و مهمی دارد که مهمترین وظیفه آن قانون گذاری و مدیریت بر عملکرد دولت است.
این شهروند جوان، افزود: باتوجه به اتفاقات اخیر و باز شدن آغوش دولت بر کشورهای غربی و تصویب برجام، به نمایندگانی انقلابی رای میدهیم که علاوه بر تعهد، تخصص نیز داشته باشند و خارج از سیاسی کاری تحرکات را رصد کنند و به موقع از نفوذ بیگانگان در اقتصاد، فرهنگ و سایر حوزه ها جلوگیری کنند.

شهروند دیگری علاوه بر اعتقاد به ولایت فقیه و قانون اساسی، داشتن توان اجرایی و همت جهادی و علمی را از ویزگی های یک نماینده اصلح دانست و گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند اهتمام و اعتقاد به شعارهای انقلاب و اهداف اصیل آن و بویژه بحث استقلال و عدم وابستگی از مهمترین ویزگی هایی نماینده ای است که به او رای خواهم داد.
این شهروند انتخابات را یکی از روزنه های نفوذ دشمن بخصوص آمریکا دانست و افزود: هدف اصلی
دشمن در انتخابات نفوذ در کانون های تصمیم گیر و تصمیم ساز است و به دنبال افرادی هستند که در نظام سابقه مسئولیتی مثبتی دارند اما از آرمان های انقلاب فاصله گرفتند به بنظر بنده این افراد باید شناخته شوند چون قابل اعتماد نیستند و ممکن است کشور را به راحتی به آمریکا بفروشند.

دیگر شهروند چرامی بر ضرورت برگزاری انتخابات پاک تاکید می کند و می گوید: یکی از مهمترین مسئولیت های هر دولت نظارت دقیق بر روند اجرای انتخابات است که متاسفانه تاکنون راهکاری برای جلوگیری از هزینه ها و مخارج هنگفت در انتخابات نشده است که همین امر موجب برخی سوء استفاده های مالی در تبلیغات انتخابی شده است و ممکن است افرادی از این طریق وارد پست های کلیدی کشور شوند و این یک آسیب جدی است.

شهروند دیگری وعده اجرای پروژه ها و کارهای عمرانی نمایندگان در بحبوحه انتخابات را توخالی و پوچ می خواند و می گوید: وظیفه نماینده قانون گذاری است نه کار اجرایی، بنابراین کسانی که چنین حرف هایی می زنند دروغ می گویند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار