مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: مصرف مشترکین شهری استان در ماه پایانی سال به میزان 20درصد افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۱۹۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷ 02 March 2016
به گزارش ایسنا،علی لدنی نژاد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مصارف خانگی آب شرب در ماه‌ آخر سال افزایش می‌یابد، افزود: این موضوع به دلیل خانه‌تکانی آخر سال است.

وی بیان کرد: با توجه کاهش فشار آب و کمبود آب در برخی شهرهای استان ضروری است مشترکین شهری برای جلوگیری از افت فشار آب و هدر رفت آن در مصرف صحیح و اصولی این کالای با ارزش دقت بیشتری داشته باشند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد میانگین مصرف آب توسط مشترکین آب شهری استان را بالغ بر 180 لیتر در شبانه روز عنوان و خاطرنشان کرد: این میزان مصرف در ماه پایانی سال و با شروع خانه‌تکانی افزایش محسوسی دارد.

لدنی نژاد با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در این زمینه تصریح کرد: رسانه‌های محلی می‌توانند با اطلاع رسانی در این ارتباط زمینه همکاری شهروندان را در مصرف بهینه آب فراهم آورند.

وی ادامه داد: با تغییر برخی از روش‌های نادرست مصرف آب می‌توان از هدر رفت آب تا حدود زیادی جلوگیری کرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان تمام تلاش خود را به خرج خواهد داد تا در روزهای پایانی سال مشکلی در روند تامین آب شهروندان به وجود نیاید.

لدنی نژاد عنوان کرد: نصب تانکر ذخیره آب روی پشت‌بام منازل به نوبه خود نقش موثری در کاهش قطعی آب داشته باشد به همین خاطر شهروندان باید نصب تانکر ذخیره آب روی پشت بام منازل را در دستور کار خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: نصب تانکر ذخیره آب باعث خواهد شد تا در مواقع قطع و یا نوسانات آب شهروندان بتوانند زمان 48 تا 72 ساعت از آب ذخیره شده در تانکرها استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار