کد خبر: ۱۹۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳ 06 April 2015
در حکمی از سوی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مازندران، مدیران جدید ادارات تابعه در شهرستان‌های آمل و فریدونکنار معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی استان مازندران، قربان نیک‌پور به عنوان مدیر جدید کمیته امداد شهرستان فریدونکنار منصوب و از خدمات غلام‌رضا علی‌پور مدیر سابق این اداره تقدیر شد.
همچنین در حکم دیگری، غلام‌رضا علی‌پور به عنوان مدیر جدید کمیته امداد شهرستان آمل منصوب و از خدمات رمضان علی‌پور مدیر سابق این اداره تقدیر شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران در مراسم تودیع و معارفه مدیران جدید و قدیم ادارات تابعه در فریدونکنار و آمل گفت: خدمت به مددجویان و دستگیری از نیازمندان، توفیقی است که خدای متعال نصیب ما کرده است.

تیمور طهماسب‌پور اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های این نهاد مقدس در سال 93، برنامه‌محوری بوده است و با حضور در شهرستان‌ها و برگزاری نشست‎های تخصصی، برنامه‌ای برای حوزه‌ها مشخص کردیم.

وی اضافه کرد: جدول زمانی کاری شهرستان‌ها با هدف خدمت‌رسانی مطلوب به نیازمندان در سال گذشته تهیه شد؛ به طوری که پیش‌بینی برنامه پیشنهادی مرکز برای تحقق درآمدی مازندران، 102 میلیارد تومان بود اما درآمد این استان بیش از رقم پیش‌بینی درآمد، تحقق یافت.

این مسئول با بیان اینکه در سال‌جاری نیز طبق برنامه عمل خواهیم کرد و اجرای برنامه نیازمند هماهنگی، همدلی و نظارت و ارزیابی است، افزود: برنامه کاری کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران نسبت به سال‌های قبل تغییر کرده است و باید بر اساس نیاز مددجویان خدمت‌رسانی شده و از ظرفیت جامعه استفاده شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران بیان کرد: کار ما برای رفع مشکلات مددجویان باید رنگ و بوی خدایی داشته باشد؛ زیرا جایگاهی که در آن مشغول خدمت هستیم مقدس است و رفع مشکل نیازمندان از افتخارات ماست.

طهماسب‌پور ادامه داد: با تلاش امدادگران و ارائه خدمات صادقانه آنها به نیازمندان، تعداد زیادی از خانواده‌ها به رشد و شکوفایی رسیدند.

وی در پایان گفت: باید با کمک کارشناسان، مددکاران و مدیریت صحیح، نیاز مددجویان شناسایی و برای رفع آنها گام برداشته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار