فرماندار بابلسر
فرماندار بابلسر بیکاری را مهم‌ترین معضل شهرستان دانست و گفت: برای رفع مشکل اشتغال باید ابتدا حوزه‌هایی که ظرفیت‌های مناسب و بیشتری برای ایجاد اشتغال دارند و شغل سریع‌تر در آنها ایجاد می‌شود، مورد توجه قرار گیرند.
کد خبر: ۱۹۷۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹ 12 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، سیدعلی اسد در جلسه شورای اشتغال که در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر برگزار شد، با تسلیت به شهادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت 22 اسفند ماه روز شهید، اظهار کرد: با توجه به اینکه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری نقش بسیار مهمی در تحقق اهداف اقتصادی دولت در شهرستان دارد، انتظار می‌رود این کارگروه به طور فعال و پویا بتواند به وظایف خود عمل کند.

وی بیکاری را مهم‌ترین معضل شهرستان دانست و افزود: برای رفع مشکل اشتغال باید ابتدا حوزه‌هایی که ظرفیت‌های مناسب و بیشتری برای ایجاد اشتغال دارند و شغل سریع‌تر در آنها ایجاد می‌شود، مورد توجه قرار گیرند.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه در جلسات شورای اشتغال مشکلات مردم مورد بررسی قرار گیرد، افزود: نتایج این جلسات باید ایجاد اشتغال، رفاه بیشتر برای خانواده‌ها و رفع مشکل بیکاری در بین جوانان به ویژه قشر تحصیل کرده باشد.

اسد با اشاره به اینکه حمایت از مشاغل خانگی جدی گرفته شود،به فراهم کردن زیرساخت مناسب برای سرمایه‌گذاری تاکید کرد.

وی با بیان اینکه ادارات بهزیستی، کمیته امداد، فنی‎وحرفه‌ای و دستگاه‌های مرتبط نقش مهمی را در افزایش اشتغال مولد، بهبود فضای کسب و کار، استفاده بهینه از فرصت‌ها و افزایش کارایی در درون جامعه بر عهده دارند، گفت: امید است با برنامه‌ریزی درست بتوانیم در سال آینده شاهد رونق کسب و کار و اشتغال‌زایی در سطح شهرستان باشیم.

معاون فرماندار بابلسر نیز با اشاره به اینکه نظارت در جذب اعتبارات از سوی دستگاه‌های مربوطه انجام شود، خاطر نشان کرد: یک جامعه برای رشد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باید با استفاده از آموزش، خلاقیت را در جنبه‌های مختلف شکوفا کند، از این رو توسعه فرهنگ کارآفرینی باید مورد توجه قرار گیرد.

غلام‌علی رمضان‌پور با اشاره به توسعه رشته‌های کاربردی بیان کرد: با توسعه رشته‌ها علمی و کاربردی بخشی از نیاز جامعه رفع می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار