استاندار مازندران
استاندارمازندران گفت : رفع مشکل اقتصادی و اشتغال در جامعه نیازمند حاکم شدن تفکر جهادی است.
کد خبر: ۲۰۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 29 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، ربیع فلاح در دیدار نوروزی با ائمه جمعه استان در ساری افزود : با رفع مشکل اقتصادی در جامعه ، معضل فرهنگی و اجتماعی نیز کاهش خواهد یافت.


وی با اشاره نامگذاری سال 95 به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ، خواهان همکاری تمام مسئولان برای تحقق این شعار طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی شد. 


نماینده عالی دولت در مازندران از هم افزایی نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه استان با مدیران دستگاههای اجرایی قدردانی کرد و توسعه و پیشرفت استان را در ایجاد روحیه همدلی و همزبانی و همگرایی دانست.


فلاح ابراز امیدواری کرد که در سال اقتصاد مقاومتی نیز همدلی ، همزبانی و همگرایی موجود در استان مازندران همسو با رفع مشکل اقتصادی و بیکاری در این خطه شمال کشور ادامه یابد. 


دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران هم در این دیدار از تلاش نماینده عالی دولت و کارگزاران دولتی در استان قدردانی و بر لزوم هم افزایی و همکاری میان ائمه جمعه و مدیران دستگاههای اجرایی تاکید کرد.


حجت الاسلام محمد انتظاری برای افزایش هم افزایی و همکاری میان مدیران دستگاههای اجرایی و ائمه جمعه در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توصیه کرد تا کارگروه مشترک ائمه جمعه با مدیران دستگاههای اجرایی در سال جاری در این استان تشکیل شود.


استان مازندران سه میلیون و 200 هزار نفر جمعیت دارد که در 58 شهر و بیش از سه هزار روستا سکونت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار