تابناک کهگیلویه وبویراحمد:
همواره باور دارم که خدا " این شکوه بی تکرار" ما را در حریم امن اغوش بی دریغ خویش، مهربانانه پناه داده است، و حضور بی وقفه اش در لحظه لحظه ی زندگی همراهیمان می کند.
کد خبر: ۲۰۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۵ 30 March 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،پس از همایش در خور توجهی که مسئولان فرهنگی و سیاسی استان برای تقدیر از فیلم ممیرو برگزار کردند برادران محقق سید هادی کارگردان و سید رضا تهیه کننده ی این فیلم با ارسال یادداشتی به تحریریه تابناک کهگیلویه وبویراحمد از بانیان و شرکت کنندگان در این همایش تقدیر و تشکر کردند.
متن یادداشت به شرح زیر است:
به جز حضور تو
هیچ چیز این جهان بیکرانه را
جدی نگرفته ام
حتی عشق را...
"حسین پناهی"
همواره باور دارم که خدا " این شکوه بی تکرار" ما را در حریم امن اغوش بی دریغ خویش، مهربانانه پناه داده است، و حضور بی وقفه اش در لحظه لحظه ی زندگی همراهیمان می کند.
امروز که پا میچرخانم و به امتداد آنچه گذشت می نگرم،آرامش همیشه بودنش را در گردنه های سخت پشت سر به وضوح می بینم. پس، پیش از همه و هرچه هست از درگاه بی کرانه اش سپاسگذارم.
و اما بعد...
چند روز پیش در میان همه ی هیاهو ها و همهمه ها که حجم حضور همه را کم رنگ میکند، ایرج کاظمی رئیس نازنین اداره ی فرهنگ ارشاد اسلامی کهگیلویه و مدیر کل فرهیخته شان جناب آقای دکتر دهبانی با همه ی دل و در انبوه شگرف نگاه های صمیمی هم ولایتی هامان به پاس موفقیت های جهانی ممیرو که پلان به پلان بازتاب رنگ ها و رنج های این جغرافیاست، مارا شگفت زده کردند.شگفتی برخورد نزدیک با درک عمیق مردمی که خود معنای وسیع قدرشناسی بودند.
دوستتان دارم ای سادگان صبور
در این میان حضور زیبای دکتر خادمی استاندار محترم ، سردار هاشمی منتخب مقتدر و ارزشمند شهرستان کهگیلویه ی بزرگ و مسئولین گرانقدری چون  عبدالله سعادتیان دادستان شهرستان لنده وهمچنین امیر نوروزی رئیس اداره ارشاد گچساران که در این پاسداشت زلال همراهان بودند، غنیمتی بود که به ما آموخت اگر هنر به رسالت بی بدیل خود وفادار بماند خالقش را به اوج خواهد برد.
احساس شعف و مباهات میکنم از همراهی دوستانه ی دکتر غلامرضا تاگردون نماینده ی شایسته ی مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس و دکتر نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان که همدلانه شانه به شانه ی ما نشستند و هم صدا با مهربانی مردم برایمان دست زدند.
به این همه سخاوت بی مرز و پهناور می بالم
و آموختم به پاس این همه همراهی گام های بعد را بلندتر و مطمئنتر بردارم. حالا یقین دارم در سرزمین بی نظیر مادری ام چشمانی هستند که خیره به قله ها منتظر فتح اوج فرزندان خود نشسته اند
به امید روزی که خیس از خیال خدا، خنده میهمان لبهای زندگی باشد
با احترام
سید رضا و سید هادی محقق
95/1/10
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار