مسئول حوزه گردشگری شهرداری ساری
مسئول حوزه گردشگری شهرداری ساری گفت: در حکمی از سوی شهرداری ساری تورهای غواصی ساری‌گردی با مربی برگزیده کشور استاد بی‌غم به اجرا درآمد و تعداد 50 نفر از مسافران در سد سلیمان تنگه ساری غواصی کردند.
کد خبر: ۲۰۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶ 02 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، رضا مردانی با بیان اینکه تور رایگان غواصی ساری‌گردی از روز 4 الی 12 فروردین‌ماه سال جاری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به بارندگی هوا این تور چند روز دیرتر آغاز شد.

وی بیان کرد: در حکمی از سوی شهرداری ساری تورهای غواصی ساری‌گردی با مربی برگزیده کشور استاد بی‌غم به اجرا درآمد و تعداد 50 نفر از مسافران در سد سلیمان تنگه ساری غواصی کردند.

مسئول حوزه گردشگری شهرداری ساری با اشاره به علاقه‌مندی مسافران نسبت به تورهای غواصی ساری‌گردی، اضافه کرد: این تورها فرصتی برای بازدید مسافران از شهر ساری و ترویج گردشگری ماجراجویانه به‌وجود آورد.

این مسئول خاطرنشان کرد: تورهای غواصی ویژه آقایان بود و با استقبال خانواده‌ها روبه‌رو شد.

مردانی با اشاره به ادامه برگزاری تورغواصی ساری‌گردی هم‌زمان با جشنواره عرق‌گیری بهارنارنج در اردیبهشت‌ماه سال جاری، افزود: قصد داریم این تورها را با پرداخت هزینه از سوی علاقه‌مندان برگزار کنیم تا درآمدزایی داشته باشیم.

وی همچنین از برگزاری تورهایی با قایق بادی «اینتکس» نیز در اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد و گفت: هدف از این برنامه‌ها تأمین رفاه و سرگرمی برای شهروندان و ترویج فرهنگ گردشگری در ساری است.

بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار