کد خبر: ۲۱۰۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲ 12 April 2016

به گزارش تابناک یزد،مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد از مشاركت 500 كانون در اجراي برنامه‌هاي فرهنگي اوقات فراغت استان در سال گذشته خبر داد.

 "محسن رستگاري" در اولین جلسه نشست اوقات فراغت یزد امسال كه امروز با حضور "مرتضی طاهریان" معاون فرهنگی ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور و "علی غیاثی" مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد، گفت: فعالیت‌های حوزه فرهنگی در امر اوقات فراغت در سال گذشته با استقبال پرشور کانون‌ها برگزار شد.

وي تصریح کرد: استان در بخش اوقات فراغت حمایت‌های ویژه‌ای داشته و بیش از 500 کانون در این راستا فعالیت داشته‌اند.

رستگاری گفت: در تابستان گذشته بیش از 18 کارگروه اوقات فراغت تشکیل دادیم که در زمینه‌های مختلف فعالیت کردند و در سالجاری نیز این کارگروه‌ها فعالیت خواهند کرد.

وی ادامه داد: استفاده از پتانسیل دیگر دستگاه‌ها از جمله فعالیت‌های مهم در جامعه است که با توجه به اهمیت اوقات فراغت و حضور دستگاه‌های مختلف در این بخش می‌توانیم از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد ادامه داد: حضور مردم از جمله نقاط قوت استان در بخش کانون‌ها و اوقات فراغت است که می‌توانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم.

وی همچنین در ادامه با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های مساجد یزد در سال گذشته، افزود: در سال گذشته در راستای تجهیز کتابخانه‌ها و اعطای مجوزها فعالیت‌هایی انجام شد که در مجموع تاکنون 141 کتابخانه مجوزدار شدند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد، تصریح کرد: حمایت از کتاب، جشنواره روستای دوستدار کتاب، جشنواره کشوری روح خدا، حضور در جشنواره فیلم کوتاه رضوی، تئاتر و جشنواره، گروه‌های سرود و مسابقات مدهامتان از جمله برنامه‌های در بخش فرهنگی و اوقات فراغت بود.

وي تصریح کرد: برگزاری مسابقات کشوری کتابخوانی را نیز در سال گذشته داشتیم که از کتاب "واجب فراموش شده" در سطح کشور این مسابقه برگزار شد و بیش از سه هزار نفر در این مسابقه شرکت کردند.

رستگاری افزود: حضور گروه سرود و تقویت این گروه سرود کانونی نیز از دیگر فعالیت‌های استان است که توانسته در سطح کشور فعالیت کند و یکی از فعالیت های این گروه نیز رونمایی از سرود کانون‌های مساجد در 18 اسفند سال گذشته بود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار