در اینجا مجموعه ای از معروف ترین حیواناتی که از عضوهای مصنوعی برای بدنشان استفاده شده تا زندگی بهتری داشته باشند، گرد آورده ایم که با هم می بینیم.
کد خبر: ۲۱۲۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 14 April 2016
حیواناتی با عضوهای مصنوعی در بدنشان در اینجا مجموعه ای از معروف ترین حیواناتی که از عضوهای مصنوعی برای بدنشان استفاده شده تا زندگی بهتری داشته باشند، گرد آورده ایم که با هم می بینیم.

فوجی، دلفینی است که دمش بر اثر حادثه ای آسیب دیده و قادر به شنا کردن نبود، ولی هم اکنون می تواند به کمک این دم مصنوعی شنا کند.
فوجی، دلفینی است که دمش بر اثر حادثه ای آسیب دیده و قادر به شنا کردن نبود، ولی هم اکنون می تواند به کمک این دم مصنوعی شنا کند
گربه ای هشت ماهه در چین که پاهایش را از دست داده و دو چرخ را جایگزین آنها کرده اند.
گربه ای هشت ماهه در چین که پاهایش را از دست داده و دو چرخ را جایگزین آنها کرده اند
این اسب ماچو نان دارد و پزشکان مجبور شدند به دلیل شدت جراحات وارده، یکی از پاهایش را قطع کنند و عضوی مصنوعی برای آن بسازند.
این اسب ماچو نان دارد و پزشکان مجبور شدند به دلیل شدت جراحات وارده، یکی از پاهایش را قطع کنند و عضوی مصنوعی برای آن بسازند
موتالا فیلی بوده که یکی از پاهایش را بر اثر افتادن از پله ها از دست داد و به کمک پای مصنوعی که برایش ساختند راه می رود.
موتالا فیلی بوده که یکی از پاهایش را بر اثر افتادن از پله ها از دست داد و به کمک پای مصنوعی که برایش ساختند راه می رود
هاپ را با پاهای بریده در حومه شهر پیدا کردند و به پناهگاه حیوانات تحویل دادند.
هاپ را با پاهای بریده در حومه شهر پیدا کردند و به پناهگاه حیوانات تحویل دادند
 ناکی، سگی که پاهایش را زمانی که یک توله کوچک بود و در خیابان رها شده بود بر اثر یخ زدگی از دست داد و برایش پاهای مصنوعی ساخته شد.
ناکی، سگی که پاهایش را زمانی که یک توله کوچک بود و در خیابان رها شده بود بر اثر یخ زدگی از دست داد و برایش پاهای مصنوعی ساخته شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار