فرمانده پلیس راه کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه 13نفر بر اثر این تصادفات جان خود را از دست داده اند،گفت: یکی از عمده مشکلات تصادفات در ایام نوروز سرعت زیاد، انحراف به چپ و توجه نکردن به علائم رانندگی بوده است.
کد خبر: ۲۱۴۱۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲ 18 April 2016
به نقل از صبح زاگرس، سرهنگ منوچهر ساهپور رئیس پلیس راهور استان کهگیلویه وبویراحمد در نشست شورای ترافیک استان به آمار تصادفات محورهای مواصلاتی استان در سال گذشته و 15روز عیدسال 95پرداخت و گفت:در سال گذشته یکهزار و 606مورد تصادف در محورهای مواصلاتی استان رخ داد که نسبت به سال 93کاهشی 11 درصدی را نشان می دهد.

وی به آمار تلفات فوتی در این تصادفات در سال گذشته اشاره کرد و گفت: متأسفانه در سال گذشته 145نفر بر اثر این تصادف جان خود را از دست دادند که این میزان در سال 93 ،154نفر بوده که کاهشی 5درصدی را نشان می دهد.

فرمانده پلیس راهور استان نگاهی به آمار تلفات و تصادفات جاده های مواصلاتی استان در 15روز فروردین 95 اشاره کرد و افزود: در ایام نوروز امسال 69فقره تصادف در جاده های مواصلاتی استان گزارش داده شد که 17فقره کمتر از نوروز سال 94بوده که نشان دهنده توجه مسئولان به رفع مناطق حادثه خیز را نشان می دهد.

سیاهپور با بیان اینکه 13نفر بر اثر این تصادفات جان خود را از دست داده اند، بیان کرد: یکی از عمده مشکلات تصادفات در ایام نوروز سرعت زیاد و انحراف به چپ و توجه نکردن به علائم رانندگی بوده است.

وی حذف نقاط حادثه خیز و آشکار سازی چهارخطه را از مهمترین اولویت های مسئولان برای رفع مناطق حادثه خیز دانست و افزود: با توجه به سرعت بیش از حد برخی خودروهای سواری و حادثه خیز بودن جاده های استان نصب دوربین های کنترل سرعت در محورهای مواصلاتی الزامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار