کد خبر: ۲۱۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 27 April 2016

به گزارش تابناک یزد،مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد گفت: در اولین گردهمایی مسئولان ستادی و استانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور که در تهران برگزار شد، از دبیرخانه کانون مساجد یزد به عنوان دبیرخانه برتر تجلیل شد.

"محسن رستگاري" با بیان این که پس از ارزیابی عملکرد دبیرخانه‌های کانون های فرهنگی هنری مساجد در شاخص‌های مختلف در سال 94، دبیرخانه برتر انتخاب شده است، افزود: برای انتخاب دبیرخانه برتر چندین شاخص درنظر گرفته شده است.

وي نتیجه ارزیابی تیم بازرسی ستاد عالی، گزارش‌های بازرسین حوزه اداری مالی، ارائه گزارش عملکرد و مستندسازی و رشد کمی و کیفی کانون‌های فرهنگی هنری را بخشی از این شاخص‌ها برشمرد.

رستگاري عنوان کرد: توجه به محتوا در برنامه‌ها، اجرای برنامه‌های ابتکاری تاثیرگذار، برگزاری جشنواره‌های متعدد، ارتباط و تعامل مناسب با مسئولان استانی و رتبه برتر از جشنواره قرانی مدهامتان از دیگر شاخص‌های معرفی یزد به عنوان استان برتر است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد ضمن تبریک این موفقیت به اعضای کانون‌های فرهنگی هنری استان، گفت: امیدواریم در سال جاری نیز این روند که در سایه همدلی و همراهی محقق شده است، همچنان استمرار یابد.

گفتنی است؛ تاکنون بیش از 753 کانون فرهنگی هنری با مجوز رسمی ستاد عالی در مساجد استان یزد راه‌اندازی شده است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار