تعدادی از سپرده گذاران ساروی روزیکشنبه خواهان بازپرداخت سپرده های خود نزد یکی از شعبه های یک بانک غیردولتی شدند که در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه دو درصدی معروف است.
کد خبر: ۲۳۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶ 15 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، مسئولان شعبه مرکزی این بانک غیردولتی مطالبات سپرده گذاران را مربوط به یکی از شعب موسسات مالی و اعتباری اعلام کردند که پیش از این به دلیل ناتوانی در پرداخت سپرده گذارانش در این استان منحل شد.

رئیس شعبه مرکزی این بانک غیردولتی درساری گفت که سپرده گذارانی که خواهان بازپرداخت سپرده های خود از این بانک غیردولتی شدند، ارتباط مالی با این بانک ندارند.
رضا طالبی افزود : این افراد سپرده گذاران یکی ازشعب موسسه مالی واعتباری غیرمجاز دراین شهرهستند که ما با توصیه مدیران ارشد استانی بازپرداخت 60 درصد از مطالبات سپرده گذاران آن را که حدود 130 میلیارد ریال بود را بر عهده گرفتیم.
وی پرداخت 100 درصدی مطالبات سپرده گذاران این موسسه مالی و اعتباری غیرمجاز را منوط به بازپرداخت اقساط تسهیلات مشتریان این موسسه اعلام کرد.
در مازندران طبق آمار رسمی 400 موسسه مالی و اعتباری فعالیت دارند که نقدینگی در اختیار این بنگاه های مالی و اقتصادی حدود 10 هزار میلیارد ریال برآورد شده است. 
معاون سیاسی و امنیتی استاندارمازندران در نخستین نشست شورای اداری در سالجاری مهمترین دغدغه استان را برای سال 95 فعالیت موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز اعلام کرد. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار