پرواز ساعت 7صبح امروز جمعه ایران ایرتور از مشهد به مقصد تهران کلکسیونی از چالش‌ها را به همراه داشت تا مسافران آن پس از حدود دو ساعت همچنان در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد نگران و سرگردان باشند.
کد خبر: ۲۳۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸ 20 May 2016
به گزارش تابناک رضوی، پرواز شماره 8061 ایران ایرتور بامداد آدینه از مشهد به تهران که بارگیری آن به موقع انجام شد پس از استقرار مسافران اعلام کرد که « چمدان یک مسافر به اشتباه به هواپیما آمده و خودش نیست! » پس نخستین تاخیر با توجیه پیاده کردن چمدان اشتباهی طی شد.

از صرف صبحانه در هواپیما تا اخطار حریق در پرواز صبح جمعه

پس از آن در حالی که مسافران، امید از زمین کنده شدن هواپیما به آسمان را داشتند اخطار حریق (فایر اینجین) شنیده می‌شود اما خلبان نقص پرواز را خرابی یکی از 15 کامپیوتر هواپیما اعلام می‌کند!
« صرف صبحانه » در داخل این هواپیما به اهتمام مهمانداران در این فاصله انجام می‌شود اما مشکل همچنان باقیست و مسافرانی که می‌بایست بنا بر قاعده و درصورت نبودن این مسائل هم اکنون در مقصد تهران بودند نهایتا پیاده می‌شوند تا در سالن انتظار فرودگاه همچنان رفع نقص صورت پذیرد.
این هواپیما که بوئینگ md و ظاهری فرسوده دارد همچنان - پس از حدود دو ساعت - در فرودگاه مشهد زمین‌گیر است و جالب اینکه بازارسیاه فروش بلیط سایر پروازها در فرودگاه برای مسافران نگران و معطل در حال آغاز است به طوریکه بلیط‌های چارتری که تا ساعتی قبل به حدود 110 هزار تومان خرید و فروش می شد با وجود این اتفاقات کمتر از 172 هزار و 400 تومان داده نمی شود تا تعدادی از مسافران به ناچار سراغ دفاتر معراج و ماهان و تابان رفته تا که شاید پس از این‌همه تاخیر بالاخره با پروازی دیگر به مقصد برسند.
یکی از مسافران در این رابطه به خبرنگار تابناک خراسان رضوی گفت : من به امید اینکه بلیط دارم و در فرورگاه تهران هم به استقبالم می‌آیند پول کافی همراهم نیست و اینجا هم پول بلیط پرواز قبلیم را بر نمی‌گردانند و می گویند از هر جا بلیط گرفتی باید پس بدهی و پولت را بگیری و بنابراین الان سردرگم مانده ام که چه باید بکنم !؟
مسافری دیگر نیز گفت‌: بلیط اینجا را برگشت دادم اما 50 درصد از آن کم می شود و اصلا انگار نه انگار که ما مقصر نیستیم .

از صرف صبحانه در هواپیما تا اخطار حریق در پرواز امروز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار