بامقدمه مشروح سعید عاکف منتشر شد؛
کتاب «زیارت آل‌یاسین» با متنی متفاوت با آن‌چه بیشتر متداول و مشهور است همراه با مقدمه‌ای 26 صفحه‌ای از سعید عاکف با عنوان منشور ظهور از جمله نسخه‌های مطمئن برای منتظران موعود و مشتاقان تشرف به محضر ولیعصر(عج) است.
کد خبر: ۲۳۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸ 21 May 2016
به گزارش تابناک رضوی، زیارت آل‌یس به همت انتشارات ملک اعظم به عنوان جدیدترین اثر سعید عاکف -نویسنده پرتیراژترین کتاب دفاع مقدس یعنی خاک‌های نرم کوشک- امسال در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی شد.

نسخه‌ای مطمئن برای مشتاقان تشرف به محضر امام زمان(ع)

در دیباچه این کتاب از مشهوراتی درباب مستحبات و آداب دینی، سخن به میان آمده که گاهی اصل نیستند و این در حالی‌ست که نسخه اصلی آنها نیز موجود است و همه آثار ذکر شده در روایات برای آن دعاها و اعمال و عبادات، درباره اجرای همان نسخه اصلی صادق است و نسخه موجود فقط رجائا (با امید) عمل می‌شود.

عاکف زیارت مشهور آل یاسین را از آن‌جمله دعاهای غیراصلی برشمرده و نسخه اصلی آن را به همراه راویان و منابع آن ذکر می‌کند.
این زیارت به همراه 12 رکعت نماز که سرفصل آن است، توسط جناب محمدبن عثمان بن سعید عمروی از نواب خاص امام زمان ارواحنا فداه به عنوان راهی به سوی تشرف محضر حضرت توصیه شده است.

لازم به ذکر است که این مناجات عظیم با ترجمه سعید عاکف به عنوان روشی جامع در برقراری ارتباط با امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف به چاپ رسیده و برای مشتاقان تشرف که نمی‌خواهند در دام خیال‌پردازان کذاب و مدعیان دروغ‌گوی مهدویت گرفتار شوند، نسخه ای مطمئن و راهگشاست.

گفتنی است علاقمندان می‌توانند جهت دریافت این کتاب، با انتشارات ملک اعظم مشهد به شماره‌های 05132218179 و 09155212549 تماس حاصل فرمایند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار