رئیس اداره بهزیستی سبزوار گفت: در حال حاضر ۱۰۰۰ مددجوی بهزیستی سبزوار فاقد مسکن و نیازمند حمایت خیرین هستند.
کد خبر: ۲۳۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹ 24 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، مرضیه کسرایی‌فر، اظهار كرد: دو هزار مدد جوی تحت پوشش این اداره در نوبت مستمری قرار دارند.

رئیس اداره بهزیستی سبزوار افزود: تنها سه هزار نفر از مددجویان این اداره مستمری دریافت می‌کنند که متاسفانه ما در زمینه پرداخت مستمری به مددجویان با مشکلات اعتباری مواجه هستیم.

کسرایی‌فر تصریح کرد: مبلغ پرداختی به مدد جویان مستمری بگیرد نیز بسیار کم است و پاسخگوی نیاز آنان در زمینه تامین دارو و هزینه‌های زندگی نیست.

وی با بیان اینکه در سال گذشته با کمک خیرین تعداد 23 واحد مسکونی احداث و تحویل مددجویان دارای دو‌معلول شد، افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته و مشارکت خیرین در سال جاری تعداد 54 واحد مسکونی ویژه مدد جویان دارای دو معلول تحت پوشش این اداره در شهر و روستا ساخته می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی سبزوار ادامه داد: در حال حاضر یک‌هزار نفر از مددجویان تحت پوشش این اداره فاقد مسکن و نیازمند مساعدت خیرین برای ساخت مسکن هستند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته خیرین یک میلیارد و 50 میلیون تومان به صورت نقدی و غیر‌نقدی به این اداره کمک کرده‌اند عنوان کرد: این کمک‌ها صرف ساخت مسکن، ایجاد اشتغال، تامین جهیزیه و دارو برای مددجویان شده است.

کسرایی‌فر افزود: در سال گذشته همچنین تعداد دو هزار سبد کالا با مشارکت خیرین تهیه و در اختیار مددجویان قرار گرفت که امیدواریم این میزان در سال جاری به 5 هزار سبد برسد.

منبع: تسنيم


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار