مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی گفت: گروهی از اهل تسنن کشور ترکمنستان، ضمن توفیق زیارت حرم امام رضا(ع) و کسب فیوضات معنوی، از مجموعه آستان قدس رضوی بازدید کردند.
کد خبر: ۲۳۴۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 24 May 2016

به گزارشتابناك رضوی، سید محمد جواد هاشمی نژاد بيان كرد: این گروه 28 نفره که به منظور زیارت بارگاه منور حضرت ثامن الحجج(ع) در مشهد مقدس حضور یافتند، از برنامه‌های متنوعی که به همت اداره زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی برای آنان تدارک دیده شده بود، بهره‌مند شدند.

وی اظهار کرد: مداحی، سخنرانی دینی، مسابقه فرهنگی، نمایش فیلم مستند حرم مطهر به زبان روسی، اهدای محصولات و بسته‌های فرهنگی و بازدید از موزه مرکزی از جمله برنامه هایی بود که ویژه این گروه از زائران اجرا شد.
هاشمی نژاد عنوان کرد: در ادامه نیز حجت الاسلام «امین حاجی اف» با موضوع «تاریخچه و سیره امام رضا(ع) و عوامل اتحاد بین شیعه و سنی» به زبان روسی برای این گروه از زائران به ایراد سخن پرداخت.
مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی تصریح کرد: همچنین کتاب‌ها و محصولات ارزشمندی از جمله «قرآن کریم» «کتاب حکایت آفتاب»، «امام رضا(ع) از دیدگاه اهل سنت»، «حدیث سلسلة الذهب به روایت اهل سنت» و «احادیث زیارت اهل سنت» به این گروه از زائران اهدا شد.
وی در پايان گفت: این گروه پس از بازدید از موزه مرکزی آستان قدس رضوی از خوان متبرک حضرت رضا(ع) متنعم شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار