با كمك خيرين نيشابور صورت گرفت:
رئیس انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نیشابور از آزادی 17 زندانی بی‌بضاعت به کمک خیرین از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۲۳۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 26 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، همزمان با روز نسیم مهرورزی و حمایت از خانواده‌ای زندانیان، ساختمان انجمن حمایت از زندانیان نیشابور صبح امروز با حضور مسئولین این شهرستان افتتاح شد.

احمد همت‌آبادی اظهار کرد: خوشبختانه جمعیت زندانیان تصادف شهرستان رو به کاهش است و دلیل آن نیز توجه به مسائل فرهنگی و تأکید بر بیمه کردن خودروها است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیشترین فعالیت این انجمن بر روی آزادی زندانیان بی‌بضاعت در بخش نفقه و مهریه است.

رئیس انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نیشابور تصریح کرد: در سال گذشته 47 نفر با اولویت تصادف، مهریه و نفقه با هزینه‌ای بالغ‌بر هفت میلیارد ریال که مبلغ آن از خیرین شهرستان جمع‌آوری‌شده بود آزاد شدند.

همت‌آبادی با بیان اینکه این انجمن سه میلیارد و 340 میلیون ریال کمک بلاعوض به خانواده‌های زندانیان داده است،‌ گفت: به همت اعضا مبلغ سه میلیارد و 360 میلیون ریال نیز از خانواده‌های قربانیان تخفیف گرفته‌شده است.

وی ادامه داد: امسال نیز تاکنون اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است، در روز 27 اردیبهشت توانستیم طی یک روز 9 نفر از همشهریان خود را از زندان آزاد کنیم و در مجموع تا این لحظه این تعداد به 17 نفر در سال جدید رسیده است.

رئیس شورای شهر نیشابور تأکید کرد: از مجموعه شهرداری نیز باید به‌صورت ویژه تشکر کنم که هیچ‌گونه عوارضی از ساختمان این انجمن دریافت نکرد.

همت‌آبادی با بیان اینکه امروز 3 طبقه از این ساختمان افتتاح می‌شود، افزود: این ساختمان که در زمینی به مساحت 401 متر و طی دو سال ساخته شد و تمام هزینه‌های آن از خیرین شهرستان جمع‌آوری‌شده است، در شش طبقه با کاربری اداری تجاری برنامه‌ریزی‌شده است.

وی گفت: ساختمان انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نیشابور در مجموع دو هزار و 550 مترمربع زیربنا دارد که برای ساخت آن پنج میلیارد و 110 میلیون ریال هزینه شده است.

رئیس انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نیشابور افزود: درآمد ثابت این انجمن تا قبل از افتتاح این مجتمع اداری تجاری ماهانه 164 میلیون ریال بود و امیدواریم بتوانیم این میزان به‌زودی افزایش چشم‌گیری یابد.

منبع: فارس


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار