مسئول دبیرخانه کانون مساجد یزد از آغاز ثبت نام مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهتان به صورت حضوری و اینترنتی خبر داد.
کد خبر: ۲۴۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 19 June 2016
به گزارش «تابناک یزد»، محسن رستگاری افزود: این جشنواره در هفت رشته و دو بخش خواهران و برادران در گروه سنی 18 تا 30 سال ، در رشته های قرائت، حفظ، اذان، ترتیل، تفسیر، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه و صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز برگزار می شود.
وی هدف از جشنواره یاد شده را غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان ،نشر و ترویج معارف قرآنی و شعائر دینی و استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری برای جذب بیشتر و بهتر جوانان به مساجد بیان کرد.
مسئول دبیرخانه کانون مساجد یزد خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت www.javananemasajed.ir در این جشنواره ثبت نام و یا فرم ثبت نام را تکمیل و به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها یا دبیرخانه کانون های مساجد استان تحویل دهند.
وی با بیان اینکه ثبت نام اینترنتی تا 10 مرداد ماه ادامه دارد و این زمان تمدید نمی شود گفت: این جشنواره در بخش اول خود به صورت استانی برگزار می شود و پس از آن نیز برگزیدگان بخش های مختلف به مرحله کشوری اعزام می شوند.
استان یزد با توجه به برگزاری جشنواره قرانی مدهامتان توانسته است به مدت سه سال به‌عنوان استان برتر در برگزاری مرحله استانی انتخاب شود که این افتخاری برای جامعه قرآنی استان یزد است.
در حال حاضر 753کانون فرهنگی هنری با مجوز رسمی ستاد عالی در مساجد استان یزد راه اندازی شده که افزون بر 220 مورد از این تعداد در مناطق روستایی هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار