مدیرعامل شرکت پدیده:
مدیرعامل شرکت پدیده گفت: مساله نخست ما تامین نقدینگی اولیه برای آغاز کار پروژه است.
کد خبر: ۲۴۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ 20 June 2016

به گزارش تابناك رضوي، دکتر محسن شوشتری در حاشیه جلسه گفتگو با چند سرمایه گذار در مشهد افزود: در حال حاضر ما سرمایه گذارانی داریم که حاضرند هم در کیش و هم در مشهد به پروژه ورود کنند. اما قادر به تامین پیش نیازهای لازم برای تشریح مشخصات پروژه، میزان پیشرفت فیزیکی و توجیه اقتصادی فعالیتها نیستیم. لذا نیاز داریم که نقدینگی لازم فراهم شود.

وی اظهار داشت: به عنوان مثال وقتی یک پروژه نیمه کاره داریم که برای اتمام می خواهیم آن را در اختیار سرمایه گذار قرار دهیم باید بر اساس فهرست بها و پیشرفت فیزیکی، شرح آخرین وضعیت و قیمت تمام شده را تعیین کنیم تا با سرمایه گذار مذاکره کنیم. این کار مستلزم کار مطالعاتی و اعتبار است.

وی ادامه داد: دستور دادستان محترم برای مشخص شدن کامل اموال در این راستا به ما کمک می کند تا بتوانیم دارایی های پدیده را به طور کامل شناسایی و طبقه بندی کنیم. اما همه اینها نیازمند زمان است که آنها را تبدیل به پول یا خدمات کنیم.

مدیرعامل پدیده با بیان اینکه ناگزیر به تلاش برای دریافت یک خط اعتباری هستیم، گفت: هیات مدیره در این جهت مراتب را به اطلاع ستاد تدبیر رسانده و در این خصوص به صورت ویژه نیازمند کمک دولت هستیم.

وی دریافت این خط اعتباری را نیز مستلزم یک حمایت ویژه مدیران دولتی خواند و در تشریح آن گفت: برای این مهم بایستی اراضی بخشی از شهر رویایی پدیده شاندیز که اسنادش در اختیار بانک صادرات قرار دارد تجدید ارزیابی شود و مجددا برای دریافت نقدینگی در رهن قرار گیرد و این نیازمند کمک و عنایت ویژه خارج از روال عادی است.

شوشتری ادامه داد: برای دریافت خط اعتباری برای بدهیهای دستگاه‌ها بایستی یک مهلت موسع و استمهال دراز مدت از سوی اداراتی همچون جهادکشاورزی و شهرداری و اداره راه و شهرسازی به ما داده شود تا بتوانیم موانع قانونی‌مان را برطرف کرده و این خط اعتباری را دریافت کنیم.

وی با تقدیر از همکاری استاندار و ستاد تدبیر استان در اینباره گفت: ما یک مصوبه خوب از ستاد تدبیر در این زمینه داریم که دستور دادند برای پرداخت بدهی ها به ما مهلت داده شود و باید با ادارات مذاکره کنیم. امکان دارد مبالغی بدهی برای ما اعلام شده باشد، اما معتقدیم این بدهی مجددا باید بررسی شود که با منطق برد - برد سازگاری دارد یا نه؟

وی ادامه داد: مثلا اگر شهرداری برای ما 800،تا 900میلیارد تومان جریمه و عوارض اعلام کرده است باید متخصصان و حقوقدانان بررسی کنند که این مبلغ صحت دارد یا نه، آیا در گذشته نسبت به آن خوب دفاع شده است یا نه؟ در موضوع پرونده جهاد کشاورزی هم که رقمی معادل حدود 700میلیارد تومان اعلام شده است و حکم آن از نظر قضایی هنوز قطعی نشده است، به همین گونه است. در موضوع شهرداری و مسکن و شهرسازی باید راه های اعتراض را از نظر حقوقی بررسی کنیم و مبلغ را به نفع 130 هزار سهامدار پروژه کاهش دهیم.

شوشتری با تاکید بر اینکه تنها براساس حمایت های قطعی که از ما صورت می گیرد، می توانیم برنامه زمانبندی اعلام کنیم، خاطرنشان کرد: وقتی که بدانیم چقدر کمک می شویم می توانیم برای راه اندازی کارگاههای ساختمانی و سایر برنامه های شرکت، زمان اعلام کنیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
زمان تا انقلاب مهدی بس است اقای شوشتری اگه کمه بگوتا قیامت ما هم صبر مون تا انقلاب مهدی ادامکه دارد راحت باش عجله نکن وقت زیساده راحت به زندگیت برس
گرفتار پدیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
دولت تدبیر و امید یعنی این ???!!!!!!!!
گرفتار پدیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
دولت تدبیر و امید یعنی این ???!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
پهلوان کل پولها رو بلا کشیده ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار