آیت الله علم الهدی در خطبه های نماز جمعه این هفته مشهدالرضا(ع) تاکید کرد:
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد تاکید کرد: این قضیه حقوق‌های نجومی نباید باز مثل قضایای قبلی و اختلاس‌هایی که در دوره‌های قبلی شد، مثل کرسنت، مشمول مرور زمان شود؛ چرا که مردم هیچ‌چیز را فراموش نمی‌کنند.
کد خبر: ۲۵۰۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 24 June 2016
به گزارش تابناک رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه این هفته، چهارم تیرماه در حرم امام رضا (علیه‌السلام)، با بیان این‌که امشب اولین شب قدر است، اظهار کرد: امشب، شب قدر است و نقطه همه آمال و ایده‌های ما در عرصه عبودیت، بندگی خدا و فراز عشق‌بازی و دلدادگی به ذات مقدس حق، امشب، شب احیا و شب قدر فرامی‌رسد.

مردم، حقوق‌های نجومی و اختلاس‌ و کرسنت را فراموش نمی‌کنند / وجوه نجومی باید به بیت‌المال بازگردانده شود

امام جمعه مشهد مقدس افزود :  برای مردم ما قابل‌تحمل نیست که در شب و روز ماه رمضان، یک کارگری که 6 ماه حقوق بخور نمیرش را نگرفته با دست خالی افطاری برود خانه‌اش اما از آن‌طرف یک آقایی 60 میلیون تومان، 50 میلیون تومان حقوق ماهیانه‌اش باشد، یک کارگر نان خوردن و قوت روزمره بچه‌اش روی زمین‌مانده به خاطر بیکاری، از آن‌طرف هم بایستی هزینه اوقات فراغت  و تفریح دختر فلان آقای مسؤول از حساب بیت‌المال پرداخت شود.
عضو خبرگان رهبری تاکید کرد : کسانی که حقوق های نجومی دریافت کرده اند باید به مردم معرفی شوند و وجوه مزبور نیز به بیت المال بازگردانده شود.
به گفته نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، مسئولین بویژه نهادهای نظارتی ما در سه قوه باید این حقوق های نجومی را پیگیری و نتیجه آن را به مردم اعلام نمایند و فکر نکنند عدم رسیدگی سبب می شود به مرور زمان فراموش گردد بلکه این معضل هم مثل مواردی همچون اختلاس ها و کرسنت از ذهن مردم پاک نمی شود.
آیت الله علم الهدی با بیان اینکه«چرا باید هزینه اوقات فراغت دختر فلان آقای مسئول از حساب بیت‌المال پرداخت شود؟» تصریح کرد: حضرت امیر(ع) به استاندار خود می نویسند: این شغل تو کاسبی و کسب درآمد وحقوق نیست بلکه امانتی بر گردن تو است. با این تاکید در نظام دینی و ولایی ما حقوقهای نجومی چه می کند؟
وی یادآور شد: اکثر مدیران ما افراد دست پاک و مخلصی هستند، این حقوق ها مربوط اقلیت مدیری است که آمده اند نظام را ابزار طعمه خود قرار دهند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار