معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد واحد مشهد از احتمال برگزاری جشنواره تئاتر دانشگاه‌های کشورهای اسلامی هم‌زمان با سال 2017 به میزبانی دانشگاه آزاد مشهد خبر داد.
کد خبر: ۲۵۱۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴ 26 June 2016
به گزارش تابناك رضوي، حسین پیمانی‌زاد رویکرد فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد واحد مشهد را توسعه فرهنگ ایرانی اسلامی دانست و اظهار کرد: برگزاری همایش‌ها و کنگره‌های فرهنگی همچون کنگره ملی تاریخ تمدن پزشکی و برگزاری بزرگداشت‌های علما و اساتید حوزه و دانشگاه را می‌توان از جمله برنامه‌هایی با رویکرد توسعه فرهنگ ایرانی اسلامی عنوان کرد که در سال تحصیلی گذشته به میزبانی دانشگاه آزاد واحد مشهد عملیاتی شد.

وی از احتمال برگزاری جشنواره تئاتر دانشگاه‌های کشورهای اسلامی هم‌زمان با سال 2017 به میزبانی دانشگاه آزاد مشهد خبر داد و گفت: برگزاری کنگره زبان فارسی در کشورهای مسلمان نیز به میزبانی دانشگاه آزاد واحد مشهد در سال 2017 از دیگر برنامه‌های این دانشگاه در راستای معرفی بهتر مشهد به‌عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد با اشاره به برگزاری تئاتر دانشگاه آزاد کشور در مشهد هم‌زمان با بهار 95اضافه کرد: با توجه به استقبال دانشجویان این دانشگاه از تئاتر، پیگیری‌های بسیاری برای قرارگیری این رشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد انجام‌شده است.

پیمانی‌زاد افزود: در حال حاضر مطالعات و پژوهش‌های مربوط به تشکیل پژوهشکده تئاتر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد صورت گرفته و پس از انتخاب مکان مناسب برای این پژوهشکده احتمال فعال‌سازی آن در شهریور امسال وجود دارد.

وی با اشاره به عملکرد قابل‌قبول دانشگاه آزاد در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد بیان کرد: با وجود اینکه همه دانشگاه‌ها در این نمایشگاه فعالیت خوبی نسبت به سال گذشته داشتند به نظر می‌رسد توسعه فرهنگ قرآنی توسط دانشگاه‌ها در نمایشگاه قرآن با ایده‌آل هنوز فاصله بسیاری دارد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار