همزمان با هفته قوه قضائیه روی داد ؛
طی مراسمی با حضور جمعی از فعالان در زمینه مبارزه با مواد مخدر و عرضه قلیان در اماکن عمومی، بیش از ۸۰۰ قلیان در قسمتی از پهنه گردشگری مجموعه سد چالیدره معدوم شد.
کد خبر: ۲۵۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 26 June 2016

به گزارش تابناک رضوی، جواد شاكري، دادستان طرقبه شانديز در مراسم معدوم سازي قليان هاي جمع آوري شده از مراكز عمومي گفت: از امروز كه در اين شهرستان قليان ها شكسته مي شود با افرادي كه در خفا نسبت به ارائه  قليان اقدام نمايند برخورد سخت و قاطعي صورت خواهد گرفت.

بیش از 800 قلیان در طرقبه شاندیز معدوم شد + فیلم


همچنین رئیس دادگستری طرقبه شاندیز نیز با بیان اینکه این مراسم با شعار قلیان‌ها را تبدیل به گلدان کنیم اجرا شد، افزود: در سال گذشته قانون عدم عرضه قلیان در اماکن عمومی طرقبه شاندیز به صورت کامل با حمایت اتحادیه رستوران‌داران شهرستان و مردم این منطقه گردشگری به اجرا در آمد و امروز شاهد سالم‌سازی محیط‌های مورد استفاده زائران، مجاوران، گردشگران و همشهریان بوديم.
 
اسماعیل رحمانی از صدور ابلاغ ویژه از سوی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی مبنی بر برخورد قاطع و صدور مجازات‌های سنگین برای کسانی که به صورت مخفیانه در اماکن عمومی شهرستان طرقبه شاندیز به عرضه قلیان می‌پردازند، خبر داد و گفت: با صدور احکامی، مجازات‌های بسیار سنگین و بازدارنده‌ای در انتظار این افراد است.

فیلم معدومسازی قلیانها در طرقبه شاندیز

برچسب ها: طرقبه ، قلیان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار