معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برگزاری جلسه نهایی آسیب‌شناسی سیزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد با حضور اصحاب رسانه خبر داد.
کد خبر: ۲۵۲۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ 28 June 2016
به گزارش تابناك رضوي، ناصر نبی‌زادهبا اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌هایی برای برگزاری هفته فیلم رضوی در خراسان رضوی صورت گرفته است اظهار کرد: این هفته را می‌توان مقدمه‌ای برای برگزاری جشنواره بزرگ فیلم‌های دینی رضوی در مشهد هم‌زمان با سال 2017 عنوان کرد.

وی با اشاره به سه رویکرد برگزاری هفته فیلم رضوی در خراسان رضوی بیان کرد: مرور فیلم‌های بلند، کوتاه و انیمیشن، برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های نقد فیلم با حضور فیلمسازان و تقدیر از فیلمسازان و فیلمنامه‌نویسان سه رویکرد برگزاری هفته فیلم رضوی محسوب می‌شود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ارائه آخرین دستاوردهای فیلمسازان در عرصه فیلم بلند، کوتاه و انیمیشن با رویکرد دینی در این هفته را از مهم‌ترین ویژگی‌های آن برشمرد و اضافه کرد: به عنوان مثال خراسان رضوی در سال‌های اخیر به واسطه فعالیت بسیار خوب و توانمندی‌های بالای هنرمندان، در بخش تولیدات انیمیشن حرف‌های بسیاری برای گفتن در کشور دارد.

نبی‌زاده همچنین در پاسخ به این سئوال که برگزاری جلسه آسیب‌شناسی سیزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد که قرار بود با حضور اصحاب رسانه برگزار شود، چه زمانی اجرایی می‌شود یادآور شد: این جلسه پس از ماه رمضان برگزار می‌گردد چراکه تاکنون سه جلسه با کارشناسان، هنرمندان و فعالان عرصه جشنواره فیلم فجر مشهد در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه با مسئولان حوزه هنری برگزارشده و در جلسه نهایی آسیب‌شناسی این جشنواره با حضور اصحاب رسانه، جمع‌بندی این موضوعات اعلام می‌گردد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار