تقدیم شادی مردم به مدافعان حرم اهل بیت(ع)
جشن بزرگ رمضان مجموعه گردشگری چالیدره طرقبه آخرین روز خود را در حالی پشت سرگذاشت که شاهد حضور بی نظیر زائران و مجاوران بارگاه علی ابن موسی الرضا(ع) و جمعی از هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون کشور در این مراسم بود.
کد خبر: ۲۵۶۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳ 08 July 2016

به گزارش تابناک رضوی، شهریار صفا جو گوینده و مجری رادیو و تلویزیون ایران شب گذشته در مراسم آئین اختتامیه جشن بزرگ رمضان در ایام مقارن با عید فطر که در محل مجموعه گردشگری چالیدره طرقبه برگزار شد، با تقدیر از همه مردم و هنرمندان کشور گفت: آرامش و نشاط این  شبها را تقدیم به مدافعان حرم اهل بیت می کنیم که این بودن ما معنایی جز حضور این روزهای آنان در سنگرهای دوردست و گرم دفاع از میهن عزیزمان ندارد.

مرحانه گلچین و فریبا کوثری در اختتامیه «جشن رمضان»


وی افزود: قلب مجموعه گردشگری چالیدره طرقبه برای همه هموطنان عزیز می تپد و این بی‌خوابی‌های چند هفته ای کادر اجرایی این جشن فقط و فقط به نیت ایجاد لحظاتی مفرح و با نشاط برای مردم عزیز سرزمینمان صورت گرفته است.
صفاجو با اشاره به حمایت های بی نظیر مسئولان استانی از روند برگزاری این جشن فرهنگی گفت: شایسته است تا مراتب تقدیر و تشکر خود را از طرف مردم نسبت به همکاری و مساعدت مسئولان استانی و شهرستانی انجام دهم.

مرحانه گلچین و فریبا کوثری در اختتامیه «جشن رمضان»


تاکید مرجانه گلچین بر حمایت از کار و سرمایه ایرانی

در ادامه این برنامه، مرجانه گلچین، ستاره سینما و تلویزیون ایران نیز در مقابل دیدگان مردم قرار گرفت و از همگان خواست تا  خداوند متعال را بخاطر خلق این محیط بکر و آرامش‌بخش، شاکر باشند.
این بازیگر مردمی گفت: تنها تفسیری که بعد از دیدن فضای چالیدره به من منتقل شد "عشق" بود و بس.
وی حمایت از کار و سرمایه ایرانی را به عنوان یکی از مطالبات مردمی از مسئولان کشور عنوان کرد و افزود: از صمیصم قلب برای برادران جوانمرد به عنوان بهره برداران مجموعه چالیدره آرزوی سلامتی و بهروزی می کنم
 
فریبا کوثری: از دیدن این منظره شوکه شدم!


مرحانه گلچین و فریبا کوثری در اختتامیه «جشن رمضان»


فریبا کوثری میهمان دیگر جشن رمضان چالیدره طرقبه نیز با حضور در کنار سایر هنرمندان سینما و تلویزیون ایران در این مراسم گفت: واقعا از دیدن منظره زیبای چالیدره طرقبه تعجب کردم.
وی افزود: قرار نبود در این جشن حضور پیدا کنم ولی وقتی با تعریف دوستان از این محیط روبرو شدم نتوانستم هیچ مقاومتی انجام دهم.
یکی از نکات قابل توجه این مراسم، اهدای تابلو فرشی نفیس از سوی یکی از حاضران جشن رمصان به مرجانه گلچین به پاس سالها حضور بی‌منت در عرصه هنر و فرهنگ کشورمان بود.
بنابراین گزارش، اجرای حرکات آیینی گروه "فرخه" با بهره گیری از داستان‌های اساطیری ایرانی نیز از دیگر بخش‌های این آیین فرهنگی و تفریحی بود.
گفتنی است، طبق اعلام رسمی مسئولان مجموعه گردشگری چالیدره طرقبه، کلیه گردشگران  می توانند با ارسال عکس های موبایلی خود از این مجموعه تا روز جمعه مورخه 18 تیرماه 95، در مسابقه عکاسی چالیدره طرقبه شرکت کنند.
ارسال آثار از طریق صفحه مجازی مجموعه چالیدره در اینستاگرام انجام خواهد شد.همچنین به بهترین آثار ارسالی از سوی مدیریت مجموعه گردشگری چالیدره طرقبه هدایایی نفیس اهدا  می‌شود.

مرحانه گلچین و فریبا کوثری در اختتامیه «جشن رمضان»
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
امیرحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
عالی
امیرحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
عالی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار