رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گچساران گفت: چهارمین جایگاه سوخت CNG این شهرستان آماده افتتاح و بهره‌برداری شده است.
کد خبر: ۲۵۷۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 09 July 2016
هوشمند هادی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: افزایش روز‌افزون مصرف فرآورده‌های نفتی در بخش حمل و نقل کشور، محدودیت تأمین و هزینه بالای واردات آن، از جمله دلایل گرایش و مزیت‌های استفاده از گاز طبیعی در خودروها است.
رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گچساران از آماده افتتاح بودن جایگاه ولایت به عنوان چهارمین جایگاه سوخت سی‌ان‌جی در این شهرستان خبر داد.
هادی‌زاده تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن این جایگاه در منطقه شهرک نفت و سایت دانشگاه‌های گچساران، بخش قابل توجهی از مشکلات ترافیکی این شهرستان برطرف و سوخت مورد نیاز مصرف‌کنندگان تأمین می‌شود.
وی با اشاره به اهمیت مکان جایگاه سی‌ان‌جی ولایت گچساران افزود: این جایگاه با توجه به پر تردد بودن این مسیر، جایگاه مناسبی به‌شمار می‌آید.
هادی‌زاده با اشاره به فعال بودن هفت جایگاه سوخت بنزین در گچساران یادآور شد: در این شهرستان سه جایگاه سی‌ان‌جی وجود دارد که دو جایگاه متعلق به بخش خصوصی و یک جایگاه متعلق به شهرداری این شهرستان است.
وی با بیان این‌که یکی از بزرگ‌ترین جایگاه‌های سی‌ان‌جی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران قرار دارد، ادامه داد: در حال حاضر جایگاه سی‌ان‌جی مجتمع ولی‌عصر گچساران با دارا بودن 14 نازل فعال، یکی از بزرگ‌ترین جایگاه سی‌ان‌جی استان است.
رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گچساران خاطرنشان کرد: مزیت اقتصادی استفاده از گاز سی‌ان‌جی در خودروها به دلیل وجود منابع سرشار گاز طبیعی در کشور، ضرورت حرکت به سوی استفاده از گاز طبیعی سی‌ان‌جی در خودرو‌ها را فراهم کرده است‌‌.
هادی‌زاده عنوان کرد: گاز طبیعی فشرده یکی از مناسب‌ترین و در دسترس‌ترین جانشین‌های بنزین به شمار می‌آید که در صورت گسترش مصرف، کشور را از واردات بنزین بی‌نیاز می‌سازد.
وی افزود: با مشارکت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، شهرداری و بخش خصوصی عملیات اجرایی جایگاه‌های سوخت سی‌ان‌جی مورد حمایت قرار دارد تا علاوه بر فعال کردن بخش خصوصی در این بخش، مشکل رو به افزایش ناشی از کمبود جایگاه‌های سوخت حل و خدماتی بهتر و سریع‌تر به مردم ارائه شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار