کد خبر: ۲۵۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۷ 11 July 2016
به گزارش تابناک یزد،فرمانده انتظامي شهرستان بافق از دستگيري دو قاچاقچي حرفه اي ترياك خبر داد و گفت: در اين عمليات 20 كيلو و 200 گرم ترياك كشف و يك دستگاه "پژو405" توقيف شد.
 سرهنگ "فرهادبيگلري"از عزم جدي و همت مضاعف مأموران پليس مبارزه با موادمخدر در مقابله با فعاليت هاي مجرمانه قاچاقچيان و سوداگران مرگ خبرداد و اظهار داشت: در يكي از مأموريت هايي كه در اين رابطه انجام شد مأموران پليس مبارزه با موادمخدر بافق موفق شدند دو قاچاقچي حرفه اي و سابقه دار ترياك را در محور "بافق-يزد" دستگير كنند.
وي با اشاره به اينكه قاچاقچيان از عوامل اصلي توزيع موادمخدر در مركز استان هستند، افزود: قاچاقچيان دستگير شده با استفاده از يك دستگاه پژو 405 قصد انتقال محموله 20 كيلو و 200 گرم ترياك به يزد و فروش آن را داشتند كه با هوشياري و اقدام به موقع مأموران پليس ناكام مانده و خودروي آنها نيز توقيف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان بافق  در خاتمه ضمن تقدير از مشاركت و همدلي مردم با پليس در مبارزه با موادمخدر در راه ريشه كني اين بلاي خانمانسوز خاطر نشان كرد: افزايش احساس امنيت در مردم و مبارزه با ناهنجاري هاي اجتماعي هدف مهم پليس است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار