انتشار فیش حقوقی فرمانده شهید تیپ فاطمیون در سوریه و مقایسه آن با دریافتی های نجومی این روزهای بعضی از مدیران نالایق کشور، نکته ای است که دل هر مسلمانی را به درد می آورد.
کد خبر: ۲۵۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱ 12 July 2016
به گزارش تابناک رضوی، اویس نوشت: می گویند مدافعان حرم برای پول می روند سوریه…چقدر پول می گیرید؟؟ این خونه رو بنیاد شهید دادن دیگه نه؟ خون بهای شهید را که به شما پرداختن دیگر چه غصه ای دارید؟ ماهی ۱۰۰میلیون به شمت میدهند. شما برای پول می روید سوریه و شهید نیستید…اینها برخی از جملاتی ست که ۴سال با جان و روح خانواده شهدا آمیخته.
این روزها که شاهد فیش های حقوقی نجومی برخی مسئولان هستیم ما نیز دست به انتشار فیش حقوقی نجومی یک تن از شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون زدیم. شهدایی که سرپرست خانواده خویش بودند. در ایران اتباع افغانستانی اجازه کار در مراکز و مشاغل دولتی ندارند جز کارهایی که ظاهرا شایسته مهاجرت است. مهاجرتی که برای رهایی از ظلم و حفظ اسلام شده. بنایی ، کانال کنی ، چاه کنی ، کارخانه پوست و چرم ، کوره های آجرپزی و…اما مدافعان با همین مشاغل و تلاش درآمد خانواده های پرجمعیت شان را به خوبی در روزگار مهاجری میگذراندند. مدافعان اثبات کردند از مشاغلی که منزلت اجتماعی بالایی ندارد هم میتوان به بالاترین افتخار نائل شد.مشاغل آسمانی…اما وقتی بحث از تعرض به حرم ها شد همین مردان خانواده هایشان را به امید خدا رها کردند نه به امید بنیاد شهید. برای خدا رفتند نه به امید مردمانی که آرامش شان را مدیون شهدا هستند.می گویند فرماندهان و سرداران فاطمیون هم حقوق های نجومی می گیرند.در حالیکه میان فرماندهان و سربازان پیاده هیچ تفاوتی برای دریافت حقوق وجود ندارد.سردار شهید محمدرضا خاوری(حجت) یکی از بنیانگذاران لشکر فاطمیون مدافعان حرم که در ۲۷مهرماه سال۹۴ در طی عملیات آزادسازی جنوب حلب توسط عناصر تکفیری به شهادت رسید در زیر شاهد فیش حقوقی خانواده این شهید می باشیم.

حقوق نجومی فرمانده تیپ فاطمیون منتشر شد+ سند
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
خداوند همه شهدا را رحمت کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
تو گفتی و ما هم باور کردیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار