کد خبر: ۲۵۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶ 13 July 2016
به گزارش تابناک یزد معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان از کشف ۱۷۲ کیلوگرم تریاک توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این استان خبر داد.

سرهنگ حسین فروزانی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان از خبری در خصوص انتقال موادافیونی توسط سوداگران مرگ از شرق کشور به سمت استان یزد مطلع شدند.

وی با اشاره به ردگیری و شناسایی خودروی حامل مواد مخدر افزود: ماموران انتظامی، خودروی سواری پارس مربوط به سوداگران مرگ را در محورهای مواصلاتی استان متوقف و ضمن دستگیری سه نفر از سوداگران مرگ، 172 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

سرهنگ فروزانی با بیان اینکه قاچاقچیان قصد انتقال این مواد مخدر به یزد و سپس شهرهای شمالی کشور را داشتند خاطرنشان کرد: مواد مخدر و اعتیاد، بنیان خانواده و به ویژه جوانان را هدف قرار داده که پلیس در این راستا با عزمی جدی و راسخ با این پدیده شوم و بلای خانمان سوز مبارزه می‌کند.   

دستگیری دو قاچاقچی تریاک در بافق

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان بافق از دستگیری دو قاچاقچی حرفه‌ای تریاک خبر داد و گفت: در این عملیات 20 کیلو و 200 گرم تریاک کشف و یک دستگاه "پژو405" توقیف شد.

سرهنگ فرهاد بیگلری از عزم جدی و همت مضاعف مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در مقابله با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان و سوداگران مرگ خبر داد و اظهار داشت: در یکی از مأموریت‌هایی که در این رابطه انجام شد مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بافق موفق شدند دو قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه‌دار تریاک را در محور "بافق-یزد" دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه قاچاقچیان از عوامل اصلی توزیع مواد مخدر در مرکز استان هستند، افزود: قاچاقچیان دستگیر شده با استفاده از یک دستگاه پژو 405 قصد انتقال محموله 20 کیلو و 200 گرم تریاک به یزد و فروش آن را داشتند که با هوشیاری و اقدام به موقع مأموران پلیس ناکام مانده و خودروی آنها نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق  با تقدیر از مشارکت و همدلی مردم با پلیس در مبارزه با مواد مخدر در راه ریشه کنی این بلای خانمانسوز خاطرنشان کرد: افزایش احساس امنیت در مردم و مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی هدف مهم پلیس است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار