حسین یکتا خطاب به فعالان فرهنگی:
فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء با بیان این مطلب که دیگر فرصت موسسه بازی و اسم بازی نیست، خطاب به فعالان جبهه فرهنگی کشور گفت: منتظر دعوت و همایش نباشید؛ هرچه می فهمید به همان عمل کنید.
کد خبر: ۲۶۳۸۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ 21 July 2016
به گزارش تابناک رضوی، حاج حسین یکتا صبح امروز در دومین روز از همایش سراسری «ع» در تالار ابن هیثم دانشگاه فرهنگیان مشهد با اشاره به بهم ریخته بودن اردوگاه دشمن اظهار کرد: امروز سرپنجه‌های انقلاب تا دوردست‌ها دیده می‌شود؛ ازجمله مقاومت حزب‌الله لبنان که در سوریه به‌راحتی درنبرد با داعش کمک می‌کند.
وی با تأکید بر اینکه حضرت آقا و حتی خود دشمن یقین دارند کار دشمن تمام است، گفت: آن فردی که به این موضوع شک دارد ما هستیم اما بدانید دنیا میان ظهور و سقوط عدل و عدالت و خداپرستی درمانده است.
فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء با روایتگری مفهوم عملیات در دفاع مقدس گفت: بعضی مواقع آدم پشت خاکریز است نمی‌داند آینده جنگ چه می‌شود اما برخی اوقات بالای دکل که می‌ایستد اوضاع را دقیق می‌بیند و رصد دقیقی از اوضاع به دست می‌آورد.
سردار یکتا با بیان اینکه دشمن شهادت‌طلبی را از ما گرفت و در گوساله سامری داعش دمید، علت تأسیس داعش از سوی دشمنان را مقابله با اسلام بیان کرد و افزود: مقابله با اسلام برای دشمن سخت شده و معتقدم یک رندی به سرپل فرماندهی لابی صهیونیست خبر داده که مردی قیام می‌کند و پرچم اسلام را زنده نگه می‌دارد ولی نمی‌دانند آن مرد قیام کرده و دشمن از این جریان جامانده است.
وی با توصیف جبهه دشمن و اینکه داعش خارجی و منافق داخلی دست‌به‌دست هم داده‌اند تا سید علی خامنه‌ای دنیا را برای ظهور حضرت مهدی (عج)‌آماده نکند، افزود: آتش دشمن سنگین است؛ اوایل انقلاب مقابل ما منافقان گول خورده بودند اما در حال حاضر حرام خورها و رانت انقلاب خورده‌ها به میدان آمده‌اند.
فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء تصریح کرد: مساله این است که نبرد ما با دشمن جدی شده و ما یک‌راه بیشتر نداریم چراکه نبرد آخرالزمانی که دشمن از قلعه خیبر و اسلام از تقیه بیرون آمده، آغازشده است و همه عالم سر ما ریخته‌اند.
وی راهکار مقابله با دشمن را توجه به بیانات رهبری دانست و گفت: مقام معظم رهبری برای اینکه مهر پیروزی اسلام بر جبین ما بخورد، چهار راهکار در این جبهه تعریف کرده است؛ اول اینکه نبرد عزم‌ها و اراده‌ها شروع‌شده است.
وی دومین راهکار را قرار داشتن در پیچ مهم تاریخی عنوان و تصریح کرد: در این پیچ مهم تاریخی نباید آن‌قدر تند رفت که واژگون شد و نباید آن‌قدر کند رفت که از سایرین عقب ماند؛ بلکه باید در دستگاهی که آقا می‌نوازد بنوازیم.
فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء افزود: مقام معظم رهبری فرمودند «شما بدریون بدر کبری هستید»، رزمندگان در شب حمله بدر چه کردند؟ آن‌ها گفتند اگر قرار است اسلام نباشد پس ما هم نباشیم؛ مشکل همه ما اتصال به دنیاست و باید در دسته بدریون بنوازیم.
یکتا چهارمین راهکار رهبری را در دست گرفتن ابتکار عمل دانست و افزود: حضرت آقا فرمودند «ید بیضاء را دربیاورید و عصای موسی را بیاندازید»؛ می دانید بیضاء و عصای موسی چیست؟ آیا حکمت و نورانیت است؟ اینکه پیکرهای شهدا به تهران می‌آیند به این دلیل است که شهدا نظرکرده‌اند که اثر می‌گذارند.
وی شهدا را نظر کرده امام زمان و خدا دانست و گفت: امروز فرصت موسسه بازی و اسم بازی نیست؛ حسن باقری خبرنگار رفت و فرمانده عالی‌رتبه شهید شد؛‌ حال شما که فرمانده هستید منتظر پول و شبکه و دعوت بعد از همایش نمانید.
فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء با تأکید بر اینکه نبرد امروز بسیار جدی شده است، افزود: شما هر چه می‌فهمید باید به آن عمل کنید، و واقعاً پیروز این میدان ماییم و کسی نباید کوتاه بیاید؛ چرا وقتی قشنگ و زیبا و به‌موقع گفتیم همه پای‌کار آمدند؟ اگر نیت آن رزمنده‌ای را داشته باشیم که می‌گفت «می‌روم تا انتقام سیلی زهرا بگیرم» و با این نیت که دست یک نفر را بگیریم تا گناه نکند و پیش حضرت زهرا خجالت نکشد، عمل کنیم و با ناملایمات و کسری‌ها کم نیاوریم خستگی‌هایمان در می‌رود به نور ظهور انا بقیه‌الله.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار