نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: بیشترین محصولاتی که هم‌اکنون ظرفیت صادر شدن به روسیه را دارند محصولات کشاورزی هستند که تنوع بخشی و استانداردسازی آنها در دست انجام است.
کد خبر: ۲۶۵۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸ 24 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، غلامحسین شافعی با بيان اين مطلب كه هنگ‌کنگ هدف بعدی است که برای فعالیت تجاری با خراسان‌رضوی انتخاب شده و زمینه این اقدامات هم الکترونیک و قطعه‌سازی است، اظهار كرد: برای همکاری‌های مشترک بین تجار خراسان رضوی و سایر کشورها فعالیت‌ها آغاز شده و مکاتبه با هنگ‌کنگ از اقداماتی است که در همین راستا صورت گرفته است.

وی افزود: آغاز این مبادلات با اعزام و پذیرش هیئت است که تاریخ رفتن نخستین هیئت تجار ایرانی به هنگ‌کنگ تا چند روز آینده مشخص می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی با اشاره به دیگر بازارهای در دست بررسی برای گسترش همکاری‌های استان، بیان کرد: روسیه کشور دیگری است که فعلاً مراودات با آن ادامه داشته و برای بازارهای موجود در آن برنامه‌ریزی شده است.

شافعی خاطرنشان کرد: بازار مصرف در روسیه بسیار گسترده و وسیع است و ظرفیت صادرات انواع محصولات به این کشور از خراسان رضوی وجود دارد.

وی افزود: با این حال بیشترین محصولاتی که هم‌اکنون ظرفیت صادر شدن به روسیه را دارند محصولات کشاورزی هستند که تنوع بخشی و استانداردسازی آنها در دست انجام است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران در ارتباط با همکاری بانک‌های بین‌المللی با تجار ایرانی، تصریح کرد: تنها بانک‌های بزرگ از تجارت با ایران سر باز می‌زنند اما برخی از بانک‌ها در کشورهایی مانند کره جنوبی آمادگی خود را برای همکاری اعلام کرده‌اند.

منبع: تسنيم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار