سیاه جامگان در هفته نخست لیگ برتر برابر ذوب آهن اصفهان به برتری رسید.
کد خبر: ۲۶۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳ 26 July 2016
به گزارش تابناک رضوی، در این دیدار سیاه جامگان با گل‌های عسگری و درویشی برابر ذوب آهن به برتری رسید و ذوب آهن تنها توانست یکی از گل‌ها خورده را جبران کرد.
فرهاد کاظمی سرمربی سیاه‌جامگان پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: در این بازی از لحاظ تاکتیکی حرفی برای گفتن نداشتیم که بخواهم درباره آن صحبت کنم. طبیعی است با توجه به بازیکنان جدیدی که گرفتیم نیاز به زمان داریم  تا به هماهنگی برسیم.
وی افزود: تنها آمار برتری ما مقابل ذوب‌آهن مسئله روحی و روانی بود. هرچند ذوب‌آهن در این بازی خیلی بهتر از ما کار کرد و شاید ما باید فصل پیش آنها را باید با 4-5 گل شکست می‌دادیم چرا که در آن مسابقه این سیاه‌جامگان بود که خیلی بهتر بازی کرد.
سرمربی سیاه‌جامگان ادامه داد: شاید 5 درصد کار تاکتیکی که باید انجام می‌دادیم را اجرا کردیم و به این خاطر اعتقاد دارم هنوز خیلی کار داریم که به آنچه که می‌خواهیم برسیم.
کاظمی درباره اعتراض به بازیکن خودی گفت: در صحنه‌ای که بازیکنان ما به ذوب‌آهنی‌ها اعتراض می‌کردند که چرا بازی جوانمردانه را اجرا نکردند به بازیکن خودم گفتم به چه دلیل دنبال این است که حریف حرکت جوانمردانه انجام دهد. وقتی آنها پس از قهرمانی در سوپرجام مقابل یک تیم تازه‌ جمع‌شده شکست خورده‌اند. طبیعی است که این مسئله برایشان گران تمام شده و تحت هر شرایطی می‌خواهند بازی را نبازند، به این دلیل به بازیکنم گفتم انتظار نداشته باش حریف توپ را به بیرون بزند و تو باید آنقدر حرفه‌ای باشی که این طور فکر کنی.در کل از عملکرد شاگردانم در همه خطوط رضایت دارم.

برچسب ها: سیاه جامگان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار