معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان قزوین مسیر توسعه استان را هموار می کند.
کد خبر: ۲۶۷۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ 27 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری شبستان از قزوین، منوچهر حبیبی ظهر امروز (6 مرداد) در جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: به منظور برنامه ریزی و هماهنگی سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان قزوین این جلسه تشکیل شده است و در سفرهای استاني رئیس جمهور یک تا دو استان بیشتر باقی نمانده و باید آمادگی لازم را داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: زمان این سفر مشخص نیست ولی نزدیک است و به ظاهر استان بعدی کهگیلویه و بویراحمد است که 20 مرداد میزبان رئیس جمهور است و زمان سفر برای ما مشخص،نیست ولی نزدیک است و باید آمادگی لازم را داشته باشیم و ممکن است جای سفرها عوض شود و اعلام کنند قزوین مقصد بعدی سفر هیئت دولت است.

 

معاون امور عمرانی استاندار قزوین اضافه کرد: بنابراین دستگاه ها و ادارات باید آمادگی لازم را داشته باشند البته کارهای کارشناسی انجام شده و سفر رئیس جمهور و هیئت دولت فرصت مغتنمی برای استان است که شاید در هر دوره ریاست جمهوری یکبار اتفاق بیفتد و باید حداکثر استفاده را داشته و مسائل اساسی استان  را در این سفر حل کنیم چراکه اگر در این سفر حل و فصل نشود بعدها کار سختی است و باید از این فرصت مغتنم استفاده کرد.

 

وی عنوان کرد: جلسات قبل سفر با وزارتخانه ها باید از الان کلید بخورد و در روز سفر فرصت نیست که کار کارشناسی کنیم و باید کار از قبل با وزارتخانه بسته شود بنابراین باید طرح های اساسی متناسب با هر دستگاه و بخش احصا شود.

 

حبیبی اعلام کرد: خواهشمندیم مدیران دستگاه های اجرایی اولویت بندی و کارهای اساسی را انجام داده تا در روز سفر بتوانیم موافقت را بگیریم و رسالت اصلی مدیران کار کارشناسی و مصوب کردن طرح ها است تا در سفر نهایی شود.

 

وی توضیح داد: موضوع دیگر فضاسازی و زیباسازی سیمای شهر است البته این کار فقط برای سفر نیست بلکه رهاوردی از این سفر است که شهر زیبا شود البته نمی خواهیم هزینه اضافه ای شود و در واقع به بهانه اینکه میهمان داریم این کار سریع تر باید انجام شود.

 

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: بحث دیگر استقبال است، آموزه های دینی ما می گوید از میهمان به خوبی استقبال کنیم و ما میزبان رئیس جمهور و هیئت دولت هستیم و باید به احسن وجه استقبال کنیم و مردم ما مسئولان، رهبری و رئیس جمهورشان را دوست دارند و به استقبال می روند بنابراین برنامه ریزی برای استقبال باید کامل و جامع انجام می شود.

 

وی تأکید کرد: باید توجه داشت مسیر سفر ما با دیگر استان ها متفاوت است و باید آماده باشیم ممکن است بگویند رئیس جمهور و هیئت همراه با قطار به استان می آیند باید آماده باشیم و اگر از مسیر دیگر یعنی زمینی نیز این کار انجام شد باید آمادگی باشد.

 

حبیبی خاطر نشان کرد: برای سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان کمیته ها خاصی تشکیل می شود که این کمیته ها را مشخص خواهیم کرد تا کار خود را شروع کنند و همه دستگاه ها باید کمک کنند تا سفر خوبی انجام شود.

 

وی افزود: شهرستان ها نیز باید توجه داشته باشند نمایندگان رئیس جمهور در این مناطق حضور می یابند بنابراین باید آمادگی داشته باشند.

 

معاون امور عمرانی استاندار قزوین با تأکید بر لزوم استفاده هرچه بیشتر از سفر رئیس جمهور به قزوین اظهار داشت: سفر در پروژه خلاصه نمی شود و باید همه جانبه باشد و این سفر مسیر توسعه استان را هموار کند.

 

وی عنوان کرد: هر مدیری با دیگر استان ها ارتباط برقرار کرده و از تجربیات دیگر استان ها استفاده کند تا بهره برداری بیشتری را داشته باشیم.

 

حبیبی یادآور شد: توقع از رسانه ها و مطبوعات این است که در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این سفر کمک کنند و توقع است اطلاع رسانی جامع و کامل انجام شود تا حداکثری بهره برداری را داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار