مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: برای استادیوم ۱۵ هزار نفری قزوین ۱۰۰ میلیون تومان هزینه می کنیم در حالی که نیاز به استادیوم ۶ هزار نفری سرپوشیده داریم.
کد خبر: ۲۶۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰ 27 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری شبستان از قزوین، مشهدی آقایی ظهر امروز (6 مرداد) در جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: استادیوم 15 هزار نفری در قزوین در سفرها انجام شده است ولی کار کارشناسی شده نیست.

 

وی ادامه داد: کار باید کارشناسی شود تا در آینده بگوییم این اقدام ثمره و دستاورد سفر ریاست جمهوری بود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اضافه کرد: استادیوم 15 هزار نفری قزوین 100 میلیون تومان هزینه دارد ولی استادیوم 6 هزار نفری مورد نیاز استان است که این فضا را نداریم.

 

در ادامه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین اظهار داشت: این امر بدیهی است که هیئت دولت فرصت زیادی را برای حضور در استان قزوین ندارد و به طور معمول سفرهای هیئت دولت یک روز تا 1.5 روز  است.

 

محمد علی حضرتی عنوان کرد: برای اینکه تصویر درستی از استان قزوین داشته باشند باید از زمان حضورشان به درستی استفاده کنیم و این سفر در برنامه ریزی آینده هم تأثیر خواهد داشت.

 

وی اضافه کرد: قرار است در این سفر گزارش تصویری از استان پخش شود که لازم است در آن همه توانمندی های استان و ظرفیت های آینده دیده شود و نگاه عمیقی را ایجاد کنیم و دولت با استان آشتی کند.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین تأکید کرد: وقتی ساختار بودجه را مشاهده می کنیم، می بینیم جزو 10 استان آخر کشور هستیم یعنی تصویر ذهنی از استان ما برای نظام برنامه ر یزی کشور تبیین نشده است بنابراین باید مطلوب ترین تصویر از استان ارائه شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین هم گفت: اگر زمان سفر رئیس جمهور و هیئت دولت اعلام نشده است ما می توانیم زمان پیشنهادی را به آنها اعلام کنیم و اینگونه بسیاری از دغدغه ها حل می شود.

 

اکبر اسکندرنژاد تصریح کرد: لازم است برای خروج از افتتاح های نمادین به سمت استفاده بهینه از این سفر رفته برای نمونه برای اصحاب فرهنگ و هنر این موضوع بیش از افتتاح پروژه جذابیت دارد که بدانند تالار شهر قزوین با پیشرفت 10 درصدی چه زمانی به بهره برداری می رسد و گشایشی در این امر ایجاد شود.

 

رئیس دانشگاه آزاد قزوین هم در این جلسه بیان کرد: به جای افتتاح پروژه خوب است که نشست دولت تدبیر و امید با اندیشمندان و تدبیرگران استان برگزار شود و تعدادی از هنرمندان، پزشکان، ورزشکاران و غیره مسائل اساسی استان را برای رئیس جمهور توضیح دهند.

 

مرتضی موسی خانی خاطر نشان کرد: باید از این فرصت استفاده کرده و مسائل اساسی استان را به رئیس جمهور منتقل کنیم.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار