دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی گفت: فردا نخستین پرواز مشهد به باکو با هواپیمایی آتا از مشهد مقدس انجام می‌شود.
کد خبر: ۲۷۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹ 09 August 2016
به گزارش تابناک رضوی، مجید فرقانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: هم اکنون برنامه بر این است که هفته‌ای 2 پرواز در این مسیر انجام شود اما اقدامات افزایش آن تا هفته‌ای 4 پرواز نیز در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: هدف اصلی برقراری این پرواز جابه‌جایی مسافر در این مسیر با توجه به همسایگی و برقراری ارتباطات مناسب میان این 2 کشور بوده که با توجه به تفاهمات کنونی انجام شده می‌تواند آثار اقتصادی مناسبی به همراه داشته باشد.

دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی ادامه داد: رفت و آمد توریست در این مسیر با توجه به اینکه یکی از مقاصد مشترک برای هر 2 طرف است می‌تواند بازدهی مناسبی داشته و به همین علت افزایش تعداد این پروازها در دستور کار قرار گرفته است.

فرقانی بیان کرد: همچنین ممکن است با افزایش ارتباطاتی که هم اکنون در دستور کار است روادید میان 2 طرف رفع شده و تردد توریست بیشتر شود.

وی با اشاره به برقراری پرواز مشهد به عمان خاطرنشان کرد: این پرواز با هدف پر کردن جای خالی پروازهای کشورهای حاشیه خلیج فارس آغاز شد و این ایرلاین برای برخی از پروازهای خود از فرودگاه مشهد به عنوان مقصد بین راهی نیز استفاده می‌کند اما پروازهای مستقیم این دسته نیز برای برنامه‌ریزی سفرهای گروهی در نظر گرفته شده که تا کنون استقبال از آنها مناسب بوده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار