نایب رئیس شورای اسلامی شهر خاکعلی خروج مشاغل مزاحم از داخل این شهر را ضروری بیان کرد.
کد خبر: ۲۷۵۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸ 09 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، عباس بابایی ظهر امروز در نشست خبری مشترک با اعضای شورای شهر خاکعلی با خبرنگاران شهرستان آبیک که در محل شهرداری خاکعلی برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که شورای شهر و شهروندان شهر خاکعلی را رنج می‌دهد، وجود مشاغل مزاحم در داخل این شهر است.

وی افزود: موضوع توسعه شهر خاکعلی به سمت روستای عبدل‌آباد در کمیسیون ماده 5 اداره کل مسکن و شهرسازی استان قزوین ارائه شده که تاکنون پاسخی دریافت نشده است.

نایب رئیس شورای شهر خاکعلی ادامه داد: پیش از سال 89 ضلع شمالی جاده از خاکعلی به عبدل‌آباد در طرح هادی جزو محدوده خدمات محسوب می‌شد که پس از تصویب طرح جامع شهری از محدوده خدمات شهری حذف شد.

بابایی اضافه کرد: اگر ضلع شمالی جاده از خاکعلی به عبدل‌آباد در طرح محدوده شهری قرار گیرد مشاغل مزاحم و سد معابر از داخل شهر به این مکان منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه با خروج مشاغل مزاحم به سمت مسیر عبدل‌آباد، آرامش و آسایش برای مردم این شهر حاصل می‌شود خاطرنشان کرد: از پیگیری و تلاش فرماندار آبیک و دیگر مسؤولان این شهرستان در راستای رفع مشکلات شهر خاکعلی قدردانی می‌شود.

نایب رئیس شورای شهر خاکعلی مطرح کرد: از مسؤولان شهرستان آبیک برای توسعه شهر خاکعلی به سمت عبدل‌آباد درخواست مساعدت لازم را داریم.

در پایان این نشست با اهدای لوح و هدایایی از خبرنگاران شهرستان آبیک تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار