مشاور عالی رئیس قوه قضائیه و امام جمعه موقت تهران گفت: باید بدانیم مقام و پست هایی که در کشور به ما عطا می شود تنها ذخیره ای برای آخرت افراد به شمار می رود.
کد خبر: ۲۷۷۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 13 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین، ضمن تبریک سالروز ولادت امام رضا (ع) به الگو گیری از رفتار و منش آن حضرت تاکید و افزود: اینکه در راس دولت چه کسی قرار گرفته مهم نیست بلکه مساله مهم مرتفع کردن مشکلات مردم است.
وی با اشاره به اینکه نگذاریم با زد و خوردهای سیاسی مشکلات مردم در جامعه زمین بماند، ادامه داد: امام رضا (ع) در زمان امامت خود سابقه نداشت کسی را از درگاهش ناراضی برگرداند بلکه همیشه با اخلاق و متانت با مردم رفتار می کرد و این بهترین الگو برای ما در جامعه باید باشد.
وی با بیان اینکه نشستن برخی افراد در پشت میز ریاست و قدرت تنها به برکت وجود مردم صورت می گیرد، افزود: امروز نباید هیچ کسی را در دستگاه های دولتی از خود ناراضی نگاه داریم.
حجت الاسلام والسملیمن صدیقی با اشاره به اینکه مردم جامعه امروزی ما از دو چیز در کشور رنج می برند، گفت: نخست آنکه فکر می کنند مسئولان با آنها صادق نیستند و دوم آنکه مدیران برای حل مشکلات آنان تبعیض قائل شوند
مشاور عالی رئیس قوه قضائیه و امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه متاسفانه در کشور برخی از روحانیان در قالب های سیاسی وجه روحانیت را خراب کرده اند، اضافه کرد: هر مسئولی در هر منصبی که قرار گرفت آن را باید برای خود غنیمت دانسته و درصدد رفع مشکلات مردم برآید.
وی با اشاره به اینکه مسئولان نظام باید تلاش کنند هر کسی که برای حل مشکلش به آنها مراجعه می کند آن شخص را نزد خود راضی نگاه داشته و اگر نمی توانند کاری برایش انجام دهند حداقل با اخلاق نیکو با وی رفتار کنند، افزود: بنی آدم از شیعه، سنی و زرتشتی ها همه و همه در نظام اسلامی قابل احترام هستند.
به گفته وی، همه ما باید تلاش کنیم با ارائه خدمات قابل توجه و رافت اسلامی، چنین ذهنیت هایی را از افکار ملت بزرگ خود پاک سازی کنیم.
این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه مسئولان نظام شایسته سالار و مومن سالار باشند، یادآور شد: باید از جدال های بی موردی که هیچ فایده ای هم ندارد دوری کرده و وقت خود را در این راه هدر ندهیم.
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در پایان ضمن ابراز خرسندی از همدلی و همراهی مسئولان استان قزوین، اظهار امیدواری کرد با ادامه این روند شاهد عملکردهای خوب و سازنده ای در بین مردم و مسئولان استان جهت پیشرفت و توسعه کشور آن باشیم.
در ادامه این نشست ضمن تقدیر از خدمات و تلاش های دکتر مهرداد تائبی، دکتر بهزاد ولی زاده به عنوان مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان قزوین معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار