مشاور استاندار و مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین خواستار ارتباط بیشتر فعالان اقتصادی با این اداره کل شد.
کد خبر: ۲۸۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴ 18 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، بهنام ملکی در دیدار با دبیرکل خانه کارگر استان و تعدادی از نمایندگان اتحادیه های صنفی، صنعتی و کشاورزی خواستار ارتباط بیشتر تشکل های اقتصادی و مدیران پژوهشی با دفتر جذب سرمایه گذاری شد و افزود: این اداره کل با استفاده از ظرفیت نخبگان اقتصادی باید به یکی از موثرترین و فعال ترین کانون های پیشرفت و توسعه پایدار در استان تبدیل شود.
ملکی مهمترین رویکرد استان در حوزه توسعه اقتصادی را فعال سازی و جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی با قید تکنولوژی های برتر و منافع بلند مدت استان عنوان و یادآور شد: این موضوع با توجه به رعایت سلامت جامعه، مسایل زیست محیطی، حفظ منافع متقابل کارگر و کارفرما و تقویت استفاده از ظرفیت انرژی ای نو و پاک به عنوان یک اولویت دنبال می شود.
مشاور اقتصادی استاندار قزوین، توجیه فنی - اقتصادی، اتکا به جنبه های مغز افزاری و تضمین های لازم را زمینه ساز بررسی و معرفی طرح های سرمایه گذاری دانست و افزود: تشکل های اقتصادی، مدیران دستگاه های اجرایی و کارآفرینان بلند مرتبه استان باید به طور راهبردی و برای حل مشکل بیکاری و توسعه ظرفیت ها با دفتر سرمایه گذاری در ارتباط باشند.
وی اضافه کرد: امیدواریم قزوین در شرایط پسابرجام با تلاش و همفکری دبیران توانمند و صاحب نظر تشکل ها و مدیران اقتصادی و اجرایی خود بتواند سهم مناسبی از جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی، به ویژه در حوزه دانش بنیان ها را به خود اختصاص دهد.
در این دیدار حاضران ضمن پشتیبانی از رویکرد استاندار قزوین و دولت تدبیر و امید خواستار توجه به مشارکت بیشتر تشکل ها و دانشگاهیان شهرستان های استان در فرآیند تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار