مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین گفت: درآمدهای وصول شده این استان در 4 ماه نخست سال جاری مبلغ بیش از 373 میلیارد تومان بوده که نسبت به 4 ماه نخست سال گذشته 20 درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۲۸۶۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸ 28 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، محمدعلی قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به گروه مطالعات اقتصادی استان قزوین، اظهار کرد: یکی از اقدامات اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی این استان تألیف و چاپ کتاب‌های متعدد و گزارش‌های اقتصادی استان قزوین به صورت سالانه در زمینه‌های مختلف اقتصادی با عناوین‌ مختلف است که از جمله می‌توان به تالیف و چاپ کتاب بررسی محیط کسب و کار و سرمایه‌گذاری خارجی این استان و کتاب مشوق‌های قانونی سرمایه‌گذاری اشاره کرد.

وی با اشاره به تشکیل شورای هماهنگی مدیران استانی در استان قزوین عنوان کرد: از تمام فعالان اقتصادی این استان دعوت می‌شود مسائل و مشکلات خود را در حوزه‌های سرمایه‌گذاری، مالیاتی، گمرک، بانک‌ها، بیمه‌ها، املاک تملیکی و بورس اوراق بهادار به منظور طرح در شورای هماهنگی مدیران استانی به اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی ارائه دهند تا نسبت به رفع آن در راستای هماهنگی در اجرای برنامه‌ها و ایجاد وحدت یکپارچه اقدامات لازم انجام شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین افزود: یکی از برنامه‌های این اداره‌کل انجام دو طرح پژوهشی در قالب هسته پژوهشی با عنوان‌های ارزیابی، شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر فضای کسب‌ و کار استان قزوین و بررسی ظرفیت سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف این استان با مدل داده، ستانده است که این طر‌ح‌های پژوهشی در حال انجام است.

قاسمی تصریح کرد: اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین در اجرای برنامه‌های ‌9گانه در قالب ستاد صیانت از حقوق شهروندی و برنامه‌های 10گانه عفاف و حجاب در سال گذشته موفق به کسب رتبه برتر در بین دستگاه‌های اجرایی این استان شده است.

وی با اشاره به درآمدهای استان قزوین در سال جاری خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و اطلاعات به‌دست آمده از گزارش تحلیلی درآمدهای این استان در سال جاری، مصوب درآمدهای استان قزوین در 4 ماه نخست سال 95 با اعتبار بیش از یک هزار و 252 میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته 19 درصد رشد داشته چراکه اعتبار سال گذشته در زمینه مصوب درآمدهای این استان یک هزار و 56 میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین یادآور شد: درآمدهای وصول شده این استان در 4 ماه نخست سال جاری مبلغ بیش از 373 میلیارد تومان است که نسبت به 4 ماه نخست سال گذشته 20 درصد رشد داشته و نسبت به درآمدهای مصوب 4 ماهه سال جاری که مبلغ 417 میلیارد تومان بوده با توجه به بررسی‌های صورت گرفته به میزان 90 درصد تحقق یافته است.

قاسمی با اشاره به گزارش‌های مطالعاتی و تخصصی اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین تصریح کرد: گزارش‌های مطالعاتی و تخصصی با عنوان ارزیابی مزیت رقابتی صنایع کوچک و متوسط این استان، گزارش بررسی عملکرد نظام مجوزدهی استان قزوین با رویکرد بهبود محیط کسب‌ و کار، گزارش وضعیت اقتصادی، سرمایه‌گذاری و کسب‌ و کار این استان و گزارش اقتصاد مقاومتی راهگشای اقتصاد ایران است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار