یک تولید کننده حاضر در نمایشگاه صنایع غذایی مشهد؛
مدیرعامل شرکت نگین صدف توس(پرند) ترویج فرهنگ مصرف کالای سلامت مدار و سلامت محوری برای عمومی را از جمله مهمترین اهداف این مجموعه دانست و برای حمایت از تولید کننده‌ها پیشنهاد کرد که به‌جای اعطای وامهای بانکی، دولت به کارخانجات تبلیغات رایگان بدهد.
کد خبر: ۲۸۶۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ 29 August 2016

به گزارش تابناک خراسان رضوی،محمد جواد هادیون، مدیر عامل شرکت نگین صدف توس و اولین تولید کننده روغن کنجد در شرق کشور، در گفتگو با خبرنگار ما در نمایشگاه صنایع غذایی گفت: هدف از حضور ما در نمایشگاه صنایع غذایی جدای از بحث درآمد زایی احتمالی نمایشگاه، با توجه به رویکردی که امسال برای مجموعه روغن کنجد پرند برنامه ریزی کردیم، ترویج فرهنگ مصرف کالای سلامت مدار و روغن های سلامت محور است.

تولید روغن کنجد پرند در راستای سلامت‌ عمومی است / حمایت از تولید کننده‌ها با تبلیغات رایگان بهترست تا اعطای وامهای بانکی

هادیون گفت: جهت فرهنگ‌سازی استفاده از روغن های سلامت محور، بزرگترین غرفه را در 114 متر فضای نمایشگاهی گرفتیم که در بخشهای مختلف از جمله بخش کودک که در این قسمت به کودکان کتاب قصه هایی را که با مضمون استفاده از روغن کنجد هست، در ایستگاه نقاشی همین غرفه به کودکان هدیه می دهیم.

وی با بیان اهمیت تبلیغات گفت: در قسمت دیگری از غرفه غذاهایی که با روغن کنجد، توسط همکارانمان تهیه می شود، به مردم معرفی می کنیم.

وی همچنین از حضور مهران رجبی از بازیگران سینما و تلویزیون برای فرهنگسازی در راستای سلامت عمومی و استفاده ار روغن کنجد سالم و طبیعی پرنذ، خبر داد.

ویا با بیان اینکه این شرکت با محور قراردادن فرامین رهبر معظم انقلاب ، اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی ، محصولات را تولید می کند، گفت: بازار 70 میلیونی جمعیت کشور برای کالاهای تولید شده، کارخانه ها را از صادرات بی نیاز می کند و درصورتی‌که مدیریت اقتصادی کلان شهر مشهد درست باشد ، بازار داخلی رونق می‌گیرد.

هادیون با انتقاد از حضور برخی محصولات خارجی در نمایشگاه صنایع غذایی گفت: تا وقتی که درراستای تقویت اقتصادی صنایع کوچک، مقام معظم رهبری توصیه کردند، حضور و حمایت از صنایع داخلی باید مورد نظر باشد، حمایت از صنایع خارجی، چه ضرورتی دارد؟

وی پیشنهاد خود را به مدیران اقتصادی کلان شهر مشهد، اینگونه مطرح کرد و گفت: پیشنهاد من ، برای تغییر و تحول دراقتصاد استان ،این‌ است که رویکرد دولتی را از سر اقتصاد بردارند و بخش خصوصی و حمایت های دولت درکنار هم باشند، تا بخش خصوصی راه خود را پیدا کند.

هادیون با بیان این مطلب که با اعطای وامهای بانک‌ها به کارخانجات با این شکل مخالفم ، پیشنهاد داد تا بخش دولتی تبلیغات رایگان در رسانه ها از جمله صدا و سیما به جای اعطای وام برای کارخانجات و تولید کننده ها را به عهده بگیرد و یا هزینه آب و برق و گاز، کارخانه های تولیدی را به عهده بگیرند بهتر از وام دادن به مراکز تولیدی است.

وی درپایان اظهار امیدواری کرد که مسولین اقتصادی استان، به جای حمایت از تولید کننده‌های شبه دولتی، صنایع کوچک سلامت محور را مورد حمایت قراردهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار