فرمانده انتظامي استان قزوين شهداي حادثه خونين فاجعه منا را قرباني حاکميت بي کفايت و تفکر جاهليت مدرن شجره ملعونه سعودي دانست.
کد خبر: ۲۹۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸ 11 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سردار "مهدي محمودي" طي بيانيه اي ضمن تبريک عيد سعيد قربان حادثه خونين منا را تسليت گفت.
در اين بيانيه آمده است:
عيد قربان نمادي است از ايثارگري حضرت ابراهيم - عليه السلام - و اين ايثار و گذشت، مقدمه اي براي پيمودن راه تعالي و رسيدن به مقام رضاي الهي است.
طبق فرمايشات مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) گذشت و ايثار، نقطه اصلي همه امتحان هاي الهي است و در فداکاري، گاهي گذشت از مال، گاهي عبور از مشکلات و تمايلات نفساني، گاهي گذشت از جان و گاهي نيز گذشت از عزيزان مطرح است.
از دست رفتن عزيزان ما در حادثه خونين فاجعه منا از يک سو بر اثر بي کفايتي رژيم کودک کش سعودي و از سوي ديگر حاصل تفکر جاهلي نوين و جاهليت مدرن آخر الزماني اين شجره ملعونه است که به واسطه آن عيد قربان جهان اسلام و مردم غيور ايران بزرگ، توأم با ناراحتي و عزا شد.
يکي از خدعه هاي استکبار و صهيونيسم، تبديل کردن ايام سعيد و مناسبت هاي بارز اسلامي به عزاداري و انحراف افکار مسلمانان از ماهيت اصلي و الهي مناسبت هايشان بوده و حتي در تلاش اند تا هويت و ريشه اعتقادات ديني و اسلام ناب محمدي که ستون سعادت دنيوي و اخروي بشريت است را خشک کنند.
اميدوارم همکاران عزيزم در مجموعه انتظامي استان همانند گذشته با تحمل مشکلات و قرباني کردن تمايلات نفساني در راه رسيدن به آرمان ها از همه امتحان هاي الهي سربلند بيرون آمده و ضمن ناکام گذاشتن دشمنان با شتاب بيشتري مسير تعالي و عروج به مدارج عاليه را طي کنند.

فرمانده انتظامي استان قزوين
سرتيپ دوم پاسدار مهدي محمودي
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار