آرش شایسته نیا مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند خبرداد:
با هدف ارتقا سطح دانش عموم مردم درباره معایب تولید انواع پسماند ها و خطرات زیست محیطی از یکسو وراه های کاهش تولید پسماندهای خانگی ازسوی دیگر کارگاه آموزشی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در بوستان بانوان " نرگس" به مدت یک هفته برگزارشد .
کد خبر: ۲۹۸۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ 18 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، آرش شایسته نیا ، مدیرروابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین جلب مشارکت شهروندان در تفکیک پسماندهای تر و خشک از مبدا ، ایجاد اشتغال، تغییر سبک زندگی و اصلاح الگوی مصرف را از دیگر اهداف این کارگاه آموزشی عنوان کرد
 وی افزود: در این دوره آموزشی ؛ مادران و فرزندان آنان پس از کسب اطلاعات اولیه لازم وارد چهار ایستگاه خواهند شد . درایستگاه اول  بانوان ضمن آشنایی با مباحث پایه زیست محیطی و اصلاح الگوی مصرف ، به صورت عملی با مراحل تفکیک پسماند های تر و خشک آشنا شده و مجوز ورود به ایستگاه دوم را کسب می نمایند .
شایسته نیا ایستگاه دوم را ایستگاه پاسخگویی به سوالات آموزشی عنوان کرد و افزود: در این ایستگاه داوطلبان با پاسخگویی به سوالاتی که پاسخ آن ها را در ایستگاه اول آموخته اند وارد ایستگاه سوم می گردند . در این ایستگاه مادران باکمک فرزندان خوددر مدت زمان معینی  به نجات " دریا " خواهند پرداخت .
وی تصریح کرد : در ایستگاه چهارم کودکان پسماندهای رها شده در دریا را که با کمک مادرانشان صید کرده اند ؛ بصورت تفکیک شده در یکی از مخازن مشخص شده از سوی سازمان مدیریت پسماند که در محل تعبیه شده است ، قرار داده و در نهایت با توجه به پسماندهای صید شده در دریا جایزه خود را دریافت می کنند .
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در پایان با اعلام این نکته که طراحی این بازی در حوزه مدیریت و برنامه ریزی سازمان صورت گرفته است ،گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی کارگاههای آموزشی خاص نونهالان در مهدهای کودک ومراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی برگزار و کتاب های آموزشی ویژه این سنین به آن ها اهدا خواهدشد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار