معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: فن‌بازار منطقه‌ای این استان به‌ عنوان مرجع اطلاعات فناوری کشور، نقش یک واسطه‌ حرفه‌ای را در سطوح مختلف دارد.
کد خبر: ۲۹۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 19 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، رضا صفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در زمینه معرفی خدمات و حمایت‌های فن بازار منطقه‌ای استان قزوین به مخترعان، مبتکران و نخبگان این استان و با همکاری سازمان بسیج علمی، پژوهشی، فناوری و انجمن مخترعان نخبگان و کارآفرینان استان قزوین همایش آموزشی و تخصصی برگزار شد.

وی افزود: این همایش در زمینه بررسی و سنجش فرصت‌ها و تهدیدهای بازار و صنایع و ارائه خدمات فروش و تأمین مالی دارایی‌های فکری - بورس و نحوه ورود به بازارهای فرابورس ایران بود که با حضور بیش از 150 نفر از نخبگان و صاحبان ایده و کارآفرینان این همایش تخصصی برگزار شد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به اهداف این همایش گفت: معرفی خدمات و حمایت‌های فن‌بازار ملی ایران، فروش و تأمین مالی دارایی‌های فکری، بورس ایده و ورود به بازار فرابورس ایران، عضویت در فن بازار منطقه‌ای استان قزوین و معرفی تقاضاهای فناوری کشور از جمله اهداف آن بوده است.

صفاری ادامه داد: فن بازار منطقه‌ای استان قزوین به‌ عنوان مرجع اطلاعات فناوری کشور، نقش یک واسطه‌ حرفه‌ای در سطوح مختلف در کنار عرضه‌کنندگان(دانشگاه‌ها، پژوهش‌گاه‌ها و واحدهای تحقیق و توسعه‌ صنایع) و متقاضیان فناوری(صنایع بزرگ، بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط، سرمایه‌گذاران و حتی دانشگاه‌ها) دارد.

این مسؤول بیان کرد: در این بازار، فروشندگان فناوری استان قزوین فرصت می‌یابند تا دانش فنی و فناوری‌های خود را به معرض نمایش گذاشته و برای آنها اقدام به بازاریابی کنند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین مطرح کرد: این دفتر ابتدای سال جاری با أخذ نمایندگی از فن بازار ملی ایران در مرکز فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی کاسپین به بهره‌برداری رسیده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار