به مناسبت عید غدیر صورت گرفت
مسؤول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: بازسازی واقعه بزرگ غدیرخم با حضور پرشور مردم و مسؤولان استانی در شهر محمودآبادنمونه برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۹۲۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 21 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مهدی معروفی امروز در در گفت‌و‌گو با خبرنگار تابناک در قزوین اظهار داشت: بازسازی واقعه بزرگ تاریخی غدیر به همت ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، ادارات، نهادها و سازمان‌های فرهنگی شهرستان قزوین و شورای اسلامی شهر محمودآبادنمونه و شهرداری این شهر برگزار شد.

وی گفت: این مراسم به کارگردانی محمد شهسواری و با هنرمندی 230 نفر برگزار شد که هدف از اجرای این نمایش احیا و ترویج معارف غدیر بود.

 مسؤول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین همچنین در خصوص برنامه‌های اجرا شده در بازسازی واقعه بزرگ تاریخی غدیر بیان کرد: در این نمایش صحنه‌های مختلف واقعه غدیر همانند حرکت کاروان، خطبه پیامبر(ص) و معرفی حضرت علی(ع) به جانشینی و نماز خواندن کاروانیان به تصویر در می‌آید.

معروفی با اشاره به اینکه بازسازی نمایش واقعه غدیرخم موجب ترویج فرهنگ غدیرخم در میان جامعه و همچنین انتقال پیام غدیر از طریق هنر نمایش به جوانان می‌شود، تأکید کرد: این نمایش یک نوع شبیه‌خوانی جدید است، چرا‌که فضا را به شکل بسیار زیبایی بازسازی می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار