بیش از سه هزار مترمربع بیلبورد با شعار «غدیر عید برادری است» در مشهد نصب شد.
کد خبر: ۳۰۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱ 23 September 2016
 
رئیس اداره تبلیغات فرهنگی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد ، با اشاره به اینکه غدیر بایستی نقطه پیوند مسلمانان باشد؛ به خبرنگار تابناک رضوی گفت: سعی کردیم با استفاده از احادیث ائمه‌اطهار به ویژه حضرت علی(ع) در خصوص اتحاد و برادری مسلمین، به اکران تبلیغات شهری در عید غدیر بپردازیم.
 
حجت فقیه  افزود: همچنین کلیپ‌های مختلفِ مرتبط با فضای عید و جشن در تلویزیون‌های شهری پخش شده و برخی در حال پخش است.
 
وی با اشاره به ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی در فضای مجازی گفت: تلاش ما بر این بود که با ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی‌ در فضای مجازی، کانال‌های تلگرامی، اینستاگرام و ... با شعار غدیر عید برادری، مخاطبان این حوزه را نیز پوشش دهیم و از ظرفیت کلیپ‌های تولیدی، عکس‌ها، پوسترها و ... نیز بهره گرفتیم که بااستقبال کاربران روبرو شد.
 
فقیه همچنین افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص دستیابی به اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، در سطح شهر به ویژه اطراف حرم مطهر رضوی تبلیغاتی را با شعار حمایت از کارگر ایرانی و کمک به مستمندان و مستضعفان را نیز اکران کردیم.
 
وی ماموریت اداره تبلیغات فرهنگی را ترویج، تبلیغ و فضاسازی شهری در مناسبت های دینی، انقلابی و موضوعات اخلاقی دانست و گفت:  به جهت جایگاه بین المللي مشهد مقدس انجام صحیح این ماموریت‌ها ضروری است.
برچسب ها: غدیر ، مشهد ، بیلبورد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار