مدیر سازمان برنامه و بودجه خراسان رضوی با بیان این‌که برای اولین بار سرشماری به صورت اینترنتی در کشور انجام می شود، از اعطای 1500جایزه یک میلیون تومانی برای کسانی که به صورت اینترنتی اطلاعات خود را وارد کنند خبر داد.
کد خبر: ۳۰۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸ 23 September 2016
به گزارش تابناک رضوی، دکتر رضا جمشیدی، در نشست خبری با موضوع سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395، با اشاره به اهمیت آمار، گفت: از آمار در تدوین برنامه های مختلف استفاده می شود و آمار به دست آمده هرچه دقیق تر باشد کاربرد بهتر و اثربخشی بیشتری دارد.
 
وی با بیان این مطلب که اعضای ستاد اجرایی سرشماری استان خراسان رضوی بزرگترین رده اجرایی در کشور را دارد، گفت: تعداد افرادی که در این ستاد فعالیت دارند حدود 2500نفر است که از این تعداد 1757نفر مأمور اصلی هستند، 137نفر مأمور ذخیره و 40نفر مأمور سرشماری تلفنی هستند.
 
مدیر اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 در خراسان رضوی با اشاره به سرشماری آزمایشی در آبان و آذرماه سال 1394، بیان کرد: به علت اینکه برای اولین بار است که سرشماری با تبلت انجام می شود، این کار به صورت آزمایشی انجام شد تا مشکلات آن برطرف شود.
 
مدیر سازمان برنامه و بودجه خراسان رضوی با بیان این مطلب که برای اولین بار سرشماری داوطلبانه به صورت اینترنتی برگزار می شود، عنوان کرد: وقتی شهروندی به صورت اینترنتی اطلاعات خود را می دهد، یک کد رهگیری برای ویراش و یک کد دوازده رقمی آمارگیری دریافت می کنند که حتما باید این کد را یادداشت کنند تا زمانی که مأمورآمارگیری به درب منزلشان آمد آن کد را به او نشان دهند.
 
جمشیدی درخصوص آمارگیری تلفنی، گفت: اگر مأمور به درب منزلی برود و خانوار غایب باشد، برگه ای داخل منزل می اندازد تا مراجعه کنند یا به سامانه اینترنتی مراجعه و اطلاعات خود را وارد کند و یا با شماره ای که روی برگه است تماس گرفته و به صورت تلفنی اطلاعات خود را به مأمور آمارگیر بدهند.
 
وی با بیان این مطلب که آمارگیری اینترنتی از 3 إلی 24مهرماه مهلت دارد، اظهار کرد: آمار گیری میدانی از 25مهرماه إلی 25آبان ماه انجام می شود اما کسانی که در آمارگیری میدانی غایب هستند، می توانند به سایت مراجعه کنند.
 
مدیر اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 در خراسان رضوی زمان سرشماری تلفنی را از 25مهرماه إلی 28آبان ماه اعلام کرد و افزود: هر آمارگیر موظف است در روز اطلاعات 40خانوار و در مجموع آمارگیری 1200خانوار را جمع آوری کنند.
 
مدیر سازمان برنامه و بودجه خراسان رضوی در پایان با بیان این مطلب که انتظار داریم تا کردم با کمال صداقت و دقت اطلاعات را بدهند، گفت: هرچه بیشتر مردم اطلاعات خود را به صورت اینترنتی وارد کنند روند سرشماری سریع تر پیش می رود و همچنین 1500جایزه یک میلیون تومانی برای کسانی که به صورت اینترنتی اطلاعات خود را وارد می کنند در نظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Blondy
|
Russian Federation
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
Dobrze że takie piwo istnieje, trzyma smak, nieepstaryzowane z prawdziwą goryczką, ale niezbyt wyraziste. Mogłoby się bardziej pienić, ale można wypić niejedno. Jak dla mnie 4,5 kufla.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار