فرمانده قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی ارتش درشمال شرق کشور گفت: این شهیدان با نثار جان خود استقلال و آزادی و امنیت را به ملت مسلمان هدیه کردند که منجر به ناامیدی دشمنان اسلام شد.
کد خبر: ۳۰۱۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷ 25 September 2016
به گزارش تابناک رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد علی جهانشاهی صبح یکشنبه در مراسم بزرگداشت سالروز شکست حصر آبادان در قرارگاه لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه اظهار کرد: این مراسم به یاد و خاطره ۲۳ هزار شهید خراسان و بیش از ۵ هزار شهید لشکر ۷۷ و عملیات ثامن به ویژه شهید هاشمی‌نژاد و شهدای شاخص این عملیات مانند شهیدان فلاحی، فکوری، نامجو، جهان آرا، کلاهدوز برگزار شده است.

وی افزود: این شهیدان با نثار جان خود استقلال و آزادی و امنیت را به ملت مسلمان هدیه کردند که منجر به ناامیدی دشمنان اسلام شد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور در ادامه با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس جبهه‌ای به وسعت تاریخ و حماسه پرافتخار تاریخ معاصر ایران است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس تبلور ایمان، اخلاص و شهادت طلبی جوانان کشور، حماسه بی‌نظیر نیروهای مسلح با پشتیبانی مردم و رهبری امام خمینی (ره) و نماد وحدت و یکپارچگی ملت ایران است.

جهانشاهی یادآور کرد: اولین گردان لشکر ۷۷ کمتر از دو ماه از پیروزی انقلاب در منطقه گنبد حضور پیدا کرد که  شهید شمسایی به عنوان اولین شهید این گردان به شهادت رسید.

وی دفاع مقدس را درس عبرتی برای صدام، دیگر زورگویان جهان و کشورهای عرب و مرتجع منطقه که از صدام حمایت کردند، دانست و تصریح کرد: کشورهای عربی منطقه بدانند و آگاه باشند که اگر بخواهند زیر چتر آمریکا و حمایت اسرائیل کوچک‌ترین بی‌ثباتی را در منطقه ایجاد کنند، سرنوشتی بدتر از صدام در انتظارشان است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور عنوان کرد: ایران در منطقه پرآشوب غرب آسیا لنگرگاه امنیت و ثبات است و با داشتن نیروهای مسلحی که دارای کارکنان متعهد، خلاق و با آمادگی بالا، آماده است تحت رهبری فرمانده معظم کل قوا در هر نقطه و زمان که نیاز باشد از اسلام و ایران و انقلاب و مردم دفاع خواهند کرد.
 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار