رييس امور HSE گاز خراسان رضوي با تاكيد بر شعار" اول كار- هميشه ايمني"، مناطق، نواحي و شركت‌هاي مشاور و پيمانكاري برتر در حوزه رعايت HSE بويژه ايمني را معرفي كرد.
کد خبر: ۳۰۱۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷ 25 September 2016
به گزارش تابناک رضوي، كيهان مويدي  در جلسه تقدير از برگزيدگان  HSE با يادآوري اهميت موضوع ارزيابي عملكرد مجموعه هاي تحت امر شركت گاز از منظرHSE  اظهار كرد: هدف از رتبه بندي مناطق، نواحي و شركت‌هاي فعال مشاور و پيمانكاري گاز خراسان رضوي، ايجاد حس رقابت، تشويق و تقدير از تلاش هاي بي شايبه فعالان حوزه ايمني، محيط زيست و بهداشت كاري است.
وي افزود: در بررسي هاي انجام شده توسط كارشناسان امور  HSEگاز خراسان رضوي منطبق بر دستورالعمل ارزيابي عملكرد HSE، در سال 94، نواحي بهره برداري كاشمر، منطقه7مشهد و نيشابور به ترتيب حائز كسب برترين امتيازات عملكردي شدند.
مويدي در ادامه از معرفي شركت "مشاور استوا" مجري خطوط انتقال گاز در سطح استان به بعنوان مشاور برتر در بين مشاوران نظارت كارگاهي خبر داد و گفت: همكاري و هماهنگي مجموعه هاي پيمانكاري با نهادهاي نظارتي منجر به كاهش صدمات و افزايش ضريب ايمني كار مي شود.
رييس امور HSE گاز خراسان رضوي با اظهار اميدواري نسبت به نهادينه شدن شعار" اول كار-هميشه ايمني" بر انجام "كار ايمن در شرايط ايمن" تاكيد كرد و از تداوم اين ارزيابي ها در همه حوزه‌هاي بهداشت صنعتي، ايمني، محيط زيست، آموزش و پژوهش HSE ، مديريت بحران و پدافند غير عامل خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار