فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به تکیه دولت بر برجام و ادامه انحرافات در این دوره، برجام را یک برنامه نفوذی از طرف دشمنان خواند که به‌دروغ به ملت تحمیل شد.
کد خبر: ۳۰۳۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴ 27 September 2016
به گزارش تابناک رضوی، سردار سعید قاسمی ظهر امروز در نخستین جلسه از سلسله جلسات جهاد کبیر در مشهد اظهار کرد: در این عصر غفلت که متحمل دروغ‌ها هستیم سکوت جایز نیست.

وی با اشاره به تکیه دولت بر برجام و ادامه انحرافات در این دوره، برجام را یک برنامه نفوذی از طرف دشمنان خواند که به‌دروغ به ملت تحمیل شد.

قاسمی با بیان اینکه دشمنان به دنبال حذف اصل دفاع و دفاع مقدس بوده‌اند، برجام‌های سیاسی، اقتصادی، کشاورزی و آموزش‌وپرورش را ازجمله فتنه‌های دشمنان برشمرد که با شیب ملایم در حال اجرا است.

وی با اشاره به خاطرات دوران دفاع مقدس گفت: در دوران 8 سال دفاع مقدس جوانان ما با دست‌خالی در برابر دنیا ایستادند، گرما و سرما را تحمل کردند، بسیاری از بی‌مهری‌ها را کشور ما در آن دوران تحمل کرد چه شد؟ نتیجه 8 سال دفاع مقدس ایجاد آرامش کنونی و ساخت کشوری اسلامی بود که پایه‌های آن با خون تک‌تک فرزندانمان بنا نهاده شده است.

قاسمی در ادامه افزود: امروز مسؤولان خوابند و با سفرهای بی‌فایده در غفلت به سر می‌برند و در عرض یک روز پایه‌های فرهنگ را می‌لغزانند به‌طوری‌که هرروز پایه‌های فرهنگ ما سست‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه هویت انقلابی ما مدیون شهدا است و اگر بخواهیم این هویت و ارزش انسانی را به نسل بعد منتقل کنیم نیازمند توسعه فرهنگ انقلابی هستیم، بیان کرد: همه ما باید برای صیانت از فرهنگمان تلاش کنیم تا این فرهنگ به ابتذال کشیده نشود.

قاسمی واگذاری مدارس خصوصی به احزاب خاص را جنبه‌ای دیگر از فتنه دشمنان و غفلت مسؤولان اعلام کرد و افزود: این دولت با فعالیت‌های خود چوب حراج به فرهنگ ما زده است.

وی ابراز کرد: باید نوجوانان و جوانان را از این فتنه‌ها دور نگه داریم و جهت نجات آن‌ها بکوشیم.

قاسمی طرح درهای باز را برنامه جدید دشمنان خواند و گفت: آقایان با بیان اینکه ما تابع سیاست درهای باز هستیم به دنبال تقلید کورکورانه از فرهنگ غلط غرب هستند و باید همانند فتنه 88 در مقابل این فتنه‌ها نیز ایستاد تا خنثی شوند.

وی اظهار داشت: سیاست درهای باز چه در فرهنگ و چه در اقتصاد نتیجه‌ای جز غرق شدن در فتنه دشمنان ندارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار